پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

شبکه آب روستاهای منطقه آزاد ماکو بهسازی شد

معاون فنی، عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: شبکه آب روستاهای منطقه از جمله روستاهای علی قندو، علی آباد و ترکمه بهسازی شد.

فرزاد بازیار در گفت و گو با پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو افزود: باتوجه به گزارش ارسالی در خصوص مشکلات آب روستاهای مذکور، توسط تیم معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد ماکو به همراه مدیر آب روستایی بازدید میدانی به عمل آمد که مشخص شد به دلیل منشأ آب نامناسب، کلیه لوله ها بوسیله رسوب مسدود شده و پمپ های ایستگاه پمپاژ و مخزن ذخیره آب وضعیت نابسامانی دارد.

وی افزود: لذا با نظر مساعد مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو در خصوص تأمین اعتبار مالی لازم جهت حل مشکلات آب رسانی به سه روستا و همت مدیر محترم آب روستایی ماکو بلافاصله پس از بازدید نسبت به انجام عملیات اقدام شد.

بازیار تصریح کرد: رفع گرفتگی و انسداد لوله های خط انتقال با روش اسید شویی و واتر جت با هد بالا بطول تقریبی ۳ کیلومتر- اصلاح و بازسازی خطوط انتقال مابین روستاها و مشارکت در تحویل لوله به روستای علی آباد جهت تعویض شبکه و رفع کلیه اتفاقات موجود در شبکه و خطوط انتقال سه روستا – تعویض الکتروپمپ فرسوده با تغییر سیستم پمپاژ از سرچاهی به سیستم شناور و تعویض قطعات معیوب تابلو برق از جمله اقدامات انجام شده بود.

معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد ماکو  تعبیه سیستم کلر زن گازی جهت تزریق اتوماتیک کلر به آب تحویلی به روستاها جهت ضد عفونی آب را از  دیگر اقدامات این معاونت برشمرد و افزود: جهت تغییر سیستم برداشت آب با احداث چاه فلمن در کنار رودخانه و عملیات حفر چاه برنامه ریزی شد.

بازیار اظهار داشت : با توجه به اینکه ما برخورداری از امکانات سالم را حق تمامی مردم می دانیم، در راستای بهبود منشأ آب طراحی لازم توسط مدیر آب روستایی ارائه و تأمین اعتبار مربوطه توسط سازمان منطقه آزاد ماکو انجام شد.

وی با اشاره به اینکه سازمان منطقه آزاد ماکو همواره به وعده هایی که در بازدیدها به اهالی روستاهای منطقه می دهد پایبند است. خاطر نشان ساخت : در راستای اجرای طرح، عملیات حفاری چاهک و گالری گذاری برای تأمین آب انجام شد و خوشبختانه مشاهده گردید آب مورد نیاز این روستاها قابل تأمین است و در آینده نزدیک شاهد آب رسانی کامل با سطحی عالی به روستاهای مذکور می باشیم.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین