پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

برنامه هایی برای رونق کسب وکار در ماکو داریم / قول مساعد جلیلی به فعالین اقتصادی برای رفع مشکلات گمرکی

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو در نشست با فعالین اقتصادی در جریان مشکلات مربوط به امور گمرکی و تجارت قرار گرفت و دستور پیگیری این مشکلات از طریق مدیریت های مربوطه را صادر کرد. 

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو به نقل از اقتصاد۲۴  ابراهیم جلیلی معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو روز گذشته در نشست با فعالین اقتصادی و اعضا اتاق بازرگانی اصناف شهرستان پلدشت گفت : برنامه های مدونی برای بازگشت رونق به این شهر مرزی داریم. همچنین برنامه های ویژه ای برای برون رفت فضای کسب و کار از شرایط رکود فعلی داریم که به زودی اجرایی می شود.

در این نشست فعالان اقتصادی به طرح برخی مشکلات از جمله در امور گمرکی و تجارت پرداختند که در این زمینه جلیلی دستور پیگیری این امور از طریق مدیریت های مربوطه را صادر کرد.

جلیلی در بخش دیگری از سخنان خود به مسائل دیگری مانند برنامه های رونق بازارچه مرزی پلدشت و بازار داخل شهر ، طراحی و برنامه ریزی برای بخش کشاورزی ، کشت و صنعت ، گلخانه های مدرن و دامداری های صنعتی، جذب سرمایه گذار برای احداث انبار ، توسعه بخش گردشگری و سایت صنوف آلاینده اشاره کرد.

در این جلسه همچنین مقرر شد با توجه به اجرای آیین نامه ماده ۸۸ قانون نظام صنفی، موانع و مشکلات مربوط به تشکل های صنفی در جلسات کمیسیون نظارت برطرف شود تا اصناف این شهرستان با اخذ مجوز فعالیت اقتصادی از معافیت مالیاتی و مزایای منطقه آزاد بهره مند شوند و به راحتی بتوانند به فعالیت های خود ادامه دهند.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین