پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

رونق اقتصادی منطقه آزاد ماکو در گرو توسعه حمل و نقل است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در پیامی به مناسبت ۲۶ آذرماه روز حمل و نقل؛ رشد و رونق اقتصادی منطقه آزاد ماکو را در گرو توسعه حمل و نقل دانست و از فعالان عرصه حمل  عرصه حمل و نقل تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو در متن این پیام آمده است:

در تاریخ تحولات کشورعزیزمان، روزها و ایام سرنوشت سازی بوده‌اند که نقشی تعیین کننده در شکل‌گیری و انسجام شبکه حمل ونقل کشور داشته اند و ۲۶ آذر سال ۱۳۶۲ نیز از آن جمله است.

این روز را به تمامی دست اندرکارانِ صنعت حمل و نقل که بی شک  رسیدن به توسعه پایدار و عدالت اجتماعی  در این بخش در گرو همکاری و مساعی تلاشگران این حوزه می باشد، تبریک می گویم

بدون تردید قابلیتها و افقهای متصور بر حوزه حمل ونقل به گونه ای اســت که شکوفایی هر یک از آنها موقعیت و شرایط جدید حمل ونقل را در خدمت رسانی به فضای کسب و کار و رقابت با حمل ونقل بین المللی رقم می زند که عزم و اراده راسخ تلاش گران و صاحبان صنعت و به پشتوانه فعالین اجرایی بخش حمل ونقل، میتوان شاهد حماسه ای ماندگار و سرنوشت ساز مشابه روز حمل ونقل و رانندگان برای کشور بود.

ضمن تبریک مجدد به فعالان عرصه صنعت حمل و نقل به اطلاع می رساند به دلیلی برگزاری برنامه های ملی امکان برگزاری مراسمی با شکوه در شان این منطقه برای امروز مقدور نبود و چهره ها و اثرگذاران این صنعت در برنامه های ملی حضور داشتند.

به همین مناسبت سازمان منطقه آزاد ماکو همایش بین المللی با عنوان همایش جاده ابریشم با حضور بزرگان ملی و بین المللی این صنعت برگزار خواهد نمود.

این همایش فرصتی مناسب برای بازنگری نیازها و مشکلات این بخش است.

در این همایش نقش منطقه آزاد و روشهای فعال سازی و تحکیم این نقش در محورهای لجستیک مورد بررسی قرار خواهد گرفت  با تقدیر و تشکر از زحمات شما دست اندرکاران و فعالان بخش حمل و نقل، امید است با مشارکت ارزشمند خود و مغتنم شمردن این فرصت  تصویر شایسته و در خور از زحمات و خدمات بخش حمل ونقل در همایش گرامیداشت این صنعت ارائه گردد تا فعالین و تلاشگران این صنعت با شناخت واقعی از خدمات و زحمات ارائه شده و نقش خود در تعاملات اقتصادی بین المللی، بیش از پیش یار و یاور مسئولان و برنامه ریزان این بخش برای دریافت بهترین خدمات مورد انتظار خود باشند.

غلامرضا سلیمانی / رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین