پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

نمایشگاه توانمندی بانوان منطقه آزاد ماکو گشایش یافت

ششمین نمایشگاه توانمندی بانوان منطقه آزاد ماکو در مرکز همایش ها و نمایشگاه های بین المللی منطقه با حضور قائم مقام سازمان منطقه آزاد ماکو و مدیرعامل شرکت توسعه سرمایه گذاری گشایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری منطقه ازاد ماکو؛ مدیر انجمن بانوان توانمند و کار آفرین ماکو در گفت و گو با اقتصاد۲۴ دررابطه با برپایی این نمایشگاه گفت: اين نمايشگاه به مدت ۴ روز ( از روز ۲۶ تا ۳۰ آذرماه جاري) براي بازديد و تامين اقلام يلداي شهروندان و علاقه مندان داير است.
سیمین درخشانی درمورد هدف از برپایی این نمایشگاه بیان کرد: بازاریابی برای محصولات تولیدی صنایع دستی و تبدیلی خوراک ، بخش پوشاک و مسائل آموزشی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است که امیدواریم با تلاش‌ها و اقدامات انجام گرفته بتوانیم به اهداف خود در ارتباط با تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دست یابیم.

وی ادامه داد: این نمایشگاه در زمینه‌های مختلف صنایع دستی، آشپزی، جهزیه عروس، تولیدات عسل، بسته بندی چای طبیعی، نمد دوزی، ترشیجات، عرقیات، طراحی روی صورت، نقاشی، شیرینی پزی و خیاطی در 95 غرفه برای بازدید علاقه مندان آماده شده است.

او افزود: در اين نمايشگاه بانوان توانمند منطقه ، کالاهاي تولیدی خود را در زمينه های مختلف ازجلمه  صنایع دستی، آشپزی، پوشاک، کيف و کفش، مواد غذايي و آجيل شب يلدا عرضه می‌کنند که گفتنی است این رویداد با همکاری اتحادیه اصناف ماکو رخ داد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین