پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

مقدمات برقراری پروازهای ماکو – ترابزون و برعکس فراهم شد

در دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو به همراه سرکنسول ایران در ترابزون با مقامات این بندر ترکیه توافقات اولیه برای برقراری پرواز از فرودگاه ماکو به مقصد ترابزون و برعکس انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو؛ غلامرضا سلیمانی در این دیدار گفت: توسعه روابط تجاری و اقتصادی میان ماکو و ترابزون می تواند بصورت برنامه های بلندمدت در شرایط اقتصاد فعلی این مسیر را بعنوان بندر خشک جهت مراودات اقتصادی مطرح نماید.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در این گفتگو دو درخواست مهم منطقه را مطرح کرد و گفت: برای تکمیل و عملیاتی کردن پروازهای ماکو به ترابزون نیاز به حمایت شما داریم.
دکتر سلیمانی از پیشنهادات سرمایه گذاری در منطقه گفت و ادامه داد: برای دیدارهایمان با منطقه صنعتی آرسین و ریاست اتاق تجارت و همچنین آژانس توسعه بسته پیشنهادی سرمایه گذاری در حوزه های ساخت و ساز، راه آهن و آزاد راه داریم که توجیه اقتصادی دارد و منطقه آزاد ماکو این پروژه های سرمایه گذاری را حمایت خواهد کرد.
استاندار ترابزون در این دیدار اظهار داشت: کلیه مباحث مطروحه را در دو عنوان یادداشت کرده ایم و با نهادهای مربوطه مطرح و از طریق کانال ارتباطی سرکنسول ایران در ترابزون پیگیر خواهیم بود.
در پایان دکتر سلیمانی از طرف خود و استاندار آذربایجان غربی ایشان را به ماکو و استان آذربایجان غربی دعوت کرد و افزود: امیدواریم با حضور حضرتعالی در ماکو بتوانیم توافقات صورت پذیرفته را به تفاهم نامه همکاری فیمابین تبدیل کنیم.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین