پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

معرفی جاذبه های گردشگری منطقه آزاد ماکو در دومین نمایشگاه گردشگری قشم/ گردشگری رکن توسعه پایدار منطقه آزاد ماکو است

فعالین حوزه گردشگری با حضور در غرفه سازمان منطقه آزاد ماکو در دومین نمایشگاه گردشگری قشم؛ صنعت گردشگری را از مهمترین محورها و رکن توسعه پایدار مناطق آزاد برشمردند که در این میان منطقه آزاد ماکو جایگاه ویژه ای در این صنعت دارد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو؛ در این نمایشگاه که از 10 تا 14 دی ماه جاری در سالن دائمی نمایشگاه های بین المللی قشم برپا است، جاذبه های گردشگری؛ تاریخی و طبیعت گردی منطقه آزاد ماکو معرفی شد.

آقازاده؛ فعال گردشگری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو گفت: با توجه به توانمندی های منطقه آزاد ماکو در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری و وجود میراث جهانی قلعه تاریخی ماکو و طبیعت بی نظیر آن با برنامه ریزی مطلوب و مدون می توان به صنعت گردشگری در این منطقه و ایجاد تولید و اشتغال و فعالیت های اقتصادی در این بخش رونق بخشید.

حدائق فعال رسانه ای استان فارس نیز در بازدید از غرفه سازمان منطقه آزاد ماکو گغت: من از دیدن این همه زیبایی طبیعی و تاریخی در گوشه شمال غرب کشور حیرت زده شدم و متاسفم که این پتانسیل ها تاکنون معرفی نشده اند.

وی افزود: حضور در نمایشگاه های گردشگری توسط سازمان منطقه آزاد ماکو یک فرصت بی نظیر هست که بتوانید هم ظرفیت ها را بشناسانید و هم دنبال سرمایه گذاران در این عرصه باشید تا در گردشگری این منطقه اقدام به کسب و کارهای خرد و کلان نمایند.

خبرنگار انجمن خبرنگاران استان فارس راه انداختن تورهای گردشگری تخصصی برای خبرنگاران استانها و همچنین سرمایه گذاران در حوزه گردشگری را یکی از عوامل شناساندن اماکن طبیعی و تاریخی منطقه آزاد ماکو دانست.

دومین نمایشگاه گردشگری قشم که از 10 دی ماه در این منطقه آزاد آغاز شده، روز جمعه 14 دی ماه به کار خود خاتمه خواهد داد.

93 غرفه این نمایشگاه در حوزه های صنایع دستی، گردشگری سلامت، فرصت‌های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری، هتل ها، آژانس های مسافرتی، رستوران ها، اقامت‌گاه های بوم گردی و استارت آپ هافعال هستند.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین