پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

مدیر جدید آب؛ کشاورزی و منابع طبیعی منطقه آزاد ماکو منصوب شد

طی حکمی از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو؛ عادل پدرام به عنوان سرپرست مدیریت آب؛ کشاورزی و منابع طبیعی سازمان منطقه آزاد ماکو منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو در حکم غلامرضا سلیمانی آمده است:‌نظر به تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست مدیریت آب؛ کشاورزی و منابع طبیعی سازمان منطقه آزاد ماکو تغیین و منصوب می شود.

در این حکم به برنامه ریزی فعالیت ها بر اساس سیاست ها و خط و مشی های تعیین شده؛ تدوین برنامه های جذب سرمایه در زمینه کشاورزی در منطقه؛ اعمال مدیریت منسجم در جهت یکپارچگی ادارات منابع طبیعی به منظور حداکثر استفاده از پتانسیل های موجود؛ نظارت بر تهیه و اجرای برنامه های ترویجی و آموزشی به منظور شناساندن اهمیت منابع طبیعی و حفاظت آنها تاکید شده است.

همچنین نظارت بر اجرای صحیح مقررات؛ قوانین و آیین نامه هادر بخش منابع طبیعی؛ انجام تحقیقات لازم به منظور دستیابی به اطلاعات نوین در زمینه کشاورزی از طریق ایجاد ارتباط با مراکز تحقیقاتی و ایجاد هماهنگی بین طرح های تدوین شده در زمینه های اقتصاد کشاورزی و توزیع اعتبارات کشاورزی و سرمایه گذاری های بخش خصوصی از دیگر بندهای حکم سرپرست مدیریت جدید آب کشاورزی و منابع طبیعی سازمان منطقه آزاد ماکو است.

در پایان این حکم؛ موفقیت و سربلندی عادل پدرام در امور محوله و ایفای وظایف مطلوب اظهار امیدواری شده است.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین