پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

سازمان منطقه آزاد ماکو اهتمام ویژه برای ارتقای سلامت و حفظ محیط زیست دارد

قائم مقام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در جلسه کارگروه سلامت این منطقه با تاکید بر ارتقای سلامت به عنوان رکن اصلی توسعه پایدار گفت:‌ سازمان منطقه آزاد ماکو اهتمام ویژه ای به ارتقای شاخص های بهداشتی و سلامت و همچنین حفظ محیط زیست این منطقه دارد.
به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو،‌دکتر علیرضا نصیری با اشاره به اهمیت توسعه نرم افزاری و خدمات رفاهی سلامت در منطقه افزود:‌ چشم انداز سازمان منطقه آزاد ماکو این است که با تمسک به همه توانمندی های موجود جامعه اعم از نهادهای ملی و مردمی بالاترین پوشش خدمتی در راستای تامین سلامت را داشته باشد.
وی ایجاد سامانه نوبت‌گیری و نوبت ‌دهی بیماران در بیمارستان های منطقه باخلاقیت و نوآوری را ضروری دانست و اظهار داشت: اجرای نظام نرم افزاری در جهت رفع مشکلات مراجعین به بیمارستان ها بر اساس لایه ‌بندی و سند سطح بندی درمان اجرا شود.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه منطقه آزاد ماکو احداث کلینیک تخصصی ماکو را اقدامی ارزنده دانست و گفت:‌ در حوزه بهداشت و سلامت باید از تمام ظرفیت های منطقه استفاده کرد.

وی از مسئولین و رسانه ها خواست تا فرهنگ توجه به تاریخ انقضا و سلامت کالاهای مصرفی را در جامعه نهادینه کنند.

نصیری اظهارداشت: حفظ محیط زیست در ماکو با کنترل فاضلاب های شهری و جمع آوری آب های سطحی در اولویت برنامه های مسولین شهری باشد و در این خصوص همکاری شهرداری با اداره آب و فاضلاب شهرستان حائز اهمیت است.

‌شایان ذکر است در این جلسه در خصوص مشکل فاضلاب ماکو نیز بحث و مذاکره صورت گرفت و  مقرر شد با مشارکت بخش خصوص طرح تصفیه خانه ماکو ادامه پیدا کند.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین