پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

مشکلات بازاریان بازارچه مرزی ماکو بررسی شد

در نشست بازاریان بازارچه های مرزی با قائم مقام مدیرعامل  و معاونین سازمان منطقه آزاد ماکو، مسائل و مشکلات مربوط به این بازارچه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش فرینا،‌ علیرضا نصیری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه و قائم مقام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در این نشست از گمرک خواست تا درخصوص تسویه کامل کالای حمل مسافر در سال ۹۵ و ۹۶ به منظور رفع مشکلات این صنف تسریع کنند.
وی درخصوص خواسته بازاریان برای صدور پته مسافری برای نوروز سال ۹۸ اظهارداشت:‌ برای جذب گردشگر و توریسم تجاری و گردشگری به منطقه آزاد ماکو برنامه هایی اتخاذ شده است و در خصوص صدور مجوز پته مسافری مدیرعامل سازمان رایزنی و پیگیری می کند.
وی رفع مشکلات بازاریان و اصناف منطقه را جزو اولویت های منطقه دانست و اظهارداشت: صدور کارت ماکووندی برای صاحبان واحدهای صنفی حقیقی و حقوقی، فعالان اقتصادی، کسبه و بازاریان منطقه آزاد ماکو به منظور استفاده از مزایا و مشوق های منطقه آزاد بخش عمده ای از مشکلات را حل می کند.
نمایندگان اصناف و بازاریان نیز در این جلسه ضمن انتقاد از بخشنامه های متنوع گمرک گفتند:  برخورد دوگانه با لیست ممنوعه به مناطق آزاد، برای تجار و فعالین اقتصادی سردرگمی ایجاد کرده است و مسئولان باید در این زمینه تصمیمات جدی اتخاذ کنند.
به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، هم اکنون بازارچه بزرگ مرزی ماکو،‌ بازارچه امید و بازارچه پلدشت فعال هستند.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین