پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

همایش ها و مسابقات ملی و بین المللی دوچرخه سواری در منطقه آزاد ماکو برگزار می شود

قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران در حاشیه برگزاری جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات و همایش های ملی و بین المللی دوچرخه سواری در این منطقه در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما با اعلام این مطلب گفت : این همایشها و مسابقات در دو بخش توسعه مسابقات قهرمانی و ارتقا زیر ساختهای فرهنگی منطقه اجرا خواهد شد .
وی با بیان اینکه در آینده مسابقات کشوری و بین المللی همراه با اردوهای تیم ملی در این منطقه برگزار خواهد شد افزود : در بخش فرهنگی هم با همکاری فدراسیون دوچرخه سواری همایشهای دوچرخه سواری برگزار خواهد شد .
قمری با اظهار امیدواری از الگو گیری سایر مناطق آزاد کشور برگزاری مسابقات و همایشهای دوچرخه سواری برای ارتقا سطح فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی مناطق آزاد گفت : تنوع مسابقات ورویدادهای آن همراه با زیبایی از عواملی است که از سال آینده شاهد برگزاری مسابقات بین المللی در رشته های کوهستان و بخش جاده خواهیم بود .
وی برگزاری اردوهای ملی در بخشهای جاده و کوهستان و برگزاری کلاسهای آموزشی و داوری را از دیگر تفاهات انجام یافته اعلام کرد و گفت : در این جلسه مقرر شد در اولین فرصت مسابقات بین المللی هم در منطقه آزاد ماکو برگزار شود.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین