پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

مشارکت اقتصادی کمیته امداد امام خمینی (ره) در بخش کشاورزی منطقه آزاد ماکو

در دیدار مدیرعامل هلدینگ کشاورزی مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی (ره) و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو برای اجرای پروژه های مشترک اقتصادی در حوزه کشاورزی در منطقه آزاد ماکو با رویکرد محرومیت زدایی دیدار و گفت و گو شد.
علیرضا غنی زاده مدیرعامل هلدینگ کشاورزی مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی (ره) در این دیدار با اشاره به اجرای طرح‌های بزرگ کشاورزی از سوی این نهاد گفت: تاکنون هفت هزار هکتار باغ در مناطق محروم کشور ایجاد کرده ایم و زمینه برای توسعه بخش کشاورزی با اولویت تولید علوفه و دامپروری در منطقه آزاد ماکو فراهم است.
وی به رویکرد هلدینگ کشاورزی مجتمع اقتصادی کمیته امداد برای شکوفایی ظرفیت‌های مناطق محروم اشاره کرد و گفت: در بخش های مرزی منطقه آزاد ماکو روستاها و نواحی محروم توسعه نیافته وجود دارد که با همت سازمان منطقه آزاد و مشارکت هلدینگ های بزرگ کشاورزی می توان محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال کرد.
غنی زاده وی با بیان اینکه طرح بزرگی از سوی کمیته امداد در مناطق محروم در حال اجراست، اظهار کرد: در قالب طرح بزرگ سرمایه گذاری کشاورزی، کمیته امداد اقدام به احداث باغ و دامپروری کرده و هفته آتی بعد از بازدید از منطقه آزاد ماکو مطالعات برای مشارکت در طرح های کشاورزی این منطقه آغاز می شود.
در این دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با اعلام حمایت سازمان از سرمایه گذاری بخش خصوصی و دولت هرگونه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و دامپروری منطقه آزاد ماکو را نسبت به مناطق دیگر سودآورتر و دارای توجیه اقتصادی بالا خواند.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین