پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

افتتاح یک واحد تولیدی پوشاک با سرمایه گذاری ۴۵ میلیارد ریال

یک واحد تولیدی پوشاک با 45 میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرک صنعتی منطقه آزاد ماکو افتتاح و به بهره برداری رسید .
به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، همزمان با ششمین روز از دهه فجر با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، نماینده مردم ماکو، شوط و پلدشت در مجلس، فرماندار و جمعی از مسئولین منطقه این واحد تولیدی افتتاح شد.

مدیر این واحد تولیدی گفت:‌این واحد در ۲ هزار متر زیر بنا سالانه ۱۵۰ هزار دست انواع شلوار تولید می کند.

وی افزود:‌با بهره برداری از این واحد برای ۲۰ نفر شغل ایجاد و با اتمام فازهای آن بیش از ۲۰۰ نفر به کار مشغول می شوند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو نیز در بازدید از این کارخانه تولید پوشاک از حمایت سازمان منطقه آزاد ماکو از سرمایه گذاری های بخش خصوصی خبرداد و گفت: پوشاک به عنوان برند برای کشور ترکیه هم دارای مزیت های اقتصادی بوده و هم در جذب گردشگر تجاری بسیار اهمیت دارد لذا در صورت ایجاد کارخانه های تولیدی قابل رقابت با پوشاک ترک، در منطقه آزاد ماکو میزان مسافرت ایرانی ها به ترکیه برای خرید البسه کاهش می یابد و هم در کاهش خروج ارز از کشور نقش مهمی ایفا می کند.

غلامرضا سلیمانی با اشاره به مشوق ها و معافیت های مالیاتی منطقه آزاد ماکو به سرمایه گذاران بخش خصوصی افزود: این منطقه قابلیت سرمایه گذاری در ۵ حوزه لجستیک،‌ معدن،‌ کشاورزی،  بازرگانی و گردشگری را دارد و سرمایه گذاران می توانند با خیال راحت و با تضمین بازگشت سرمایه در این منطقه سرمایه گذاری کنند.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین