پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

تشریح فرصت های سرمایه گذاری در ماکو برای تجار و فعالین اقتصادی آذربایجان شرقی

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو با مدیران شرکت شهرک‌های صنعتی و روسای انجمن ها اتحادیه‌های تولیدی و صنعتی استان آذربایجان‌شرقی دیدار و فرصت ها و مزیت های سرمایه گذاری در ماکو را تشریح کرد.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا،‌ ابراهیم جلیلی در این دیدار ضمن معرفی فرصت‌ها، مزایا و مشوق‌های سرمایه‌گذاری در منطقه گفت: منطقه آزاد ماکو با آماده‌سازی شهرک‌های صنعتی در نزدیکی مرزهای ترکیه و با اعطای مزایای ویژه، آماده پذیرایی از تولید‌کننده ها و برند‌های معروف تبریز و استان آذربایجان شرقی است.

جلیلی افزود: فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی در منطقه آزاد ماکو طبق قانون به صورت ۱۰۰ درصد از مالیات بر درآمد و ارزش افزوده معاف است که امتیازی ویژه برای جذب بخشی از فعالیت‌های تولیدکنندگان تبریز و استان آذربایجان شرقی به سوی منطقه آزاد ماکو خواهد بود.

وی گفت: برای معافیت مالیاتی فعالیت‌های اقتصادی باید مجوز فعالیت اقتصادی از سازمان منطقه آزاد ماکو اخذ و اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر به اداره دارایی و امور مالیاتی ارايه شود.

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو از تمام سرمایه گذاران و صاحبان صنایع این استان دعوت کرد تا با حضور و سرمایه گذاری و فعالیت در تمامی شاخه های صنعتی در منطقه آزاد ماکو، در تجربه توسعه اقتصادی منطقه مشارکت کنند.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین