پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

برگزاری رقابت‌های بین‌المللی ورزش‌های رزمی در منطقه آزاد ماکو با حضور 12 کشور

سومین دوره رقابت‌های بین‌المللی رشته رزمی سوپرساباکی با حضور ۴۰۰ ورزشکار از ۱۲ کشور جهان و ۲ تیم از ایران به میزبانی منطقه آزاد ماکو برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری منطقه ازاد ماکو به نقل از ایسنا، اکبر روح‌پرور، رئیس کمیته سوپرساباکی فدراسیون ورزش‌های رزمی در خصوص برگزاری مسابقات بین‌المللی این کمیته در ایران گفت: سومین دوره مسابقات بین‌المللی کمیته سوپرساباکی فدراسیون ورزش‌های رزمی با همکاری منطقه آزاد ماکو، هفتم و هشتم اسفند در بخش بانوان و نهم و دهم اسفند در بخش مردان در این شهر برگزار می‌شود.

او افزود: این رقابت‌ها با شرکت ۴۰۰ ورزشکار داخلی و خارجی و با حضور ۱۲ کشور افغانستان، استرالیا، هند، پاکستان، عراق، سوریه، ازبکستان، ترکیه، جمهوری آذربایجان، لبنان، پاکستان و گرجستان همراه با ایران در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار می‌شود که ایران در این پیکارها دو تیم دارد.

رئیس کمیته سوپرساباکی فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: از کشورهای آلمان، انگلیس، فرانسه و لهستان دعوت کرده بودیم که امکان حضور آنها فراهم نشد.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر در رقابت‌های بین‌المللی متعددی حضور یافتیم که نمایندگان ایران موفق به کسب مدال‌های متعددی شدند.

روح پرور در خصوص جوایز قهرمانان این رقابت‌های بین‌المللی توضیح داد: به علت آن که نمی‌توانیم این رقابت‌ها را به صورت حرفه‌یی برگزار کنیم امکان ارائه جوایز دلاری وجود ندارد و تنها برای نفرات برتر کمربند طلایی و جام اهدا می‌شود.

او درباره ادوار گذشته مسابقات بین‌المللی سوپرساباکی گفت: دوره قبلی مسابقات تحت عنوان اوراسیا با حضور ۱۴ کشور در تهران برگزار شد که تیم ایران عنوان قهرمانی را به دست آورد.

مسئول کمیته سوپرساباکی فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: رقابت‌های بین‌المللی ماکو با مجوز شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان و زیر نظر فدراسیون ورزش‌های رزمی برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی و هیأت استان و هم‌چنین منطقه آزاد ماکو همکاری خوبی با ما کردند تا بتوانیم میزبان خوبی برای این رقابت بین‌المللی باشیم.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین