پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

سمینار و دوره‌ی آموزشی “لذت نوشتن و لذت خواندن” در منطقه آزاد ماکو برگزار می شود

مدیر برنامه مدرسه کارآفرین اندیشکده توسعه منطقه آزاد ماکو گفت:سمینار و دوره‌ی آموزشی “لذت نوشتن و لذت خواندن” به همت اندیشکده توسعه منطقه و با همکاری آقای بهروز آیرملوی یکی از معلمان منطقه برگزار می شود.

رضا طبیب زاده با اشاره به اینکه توسعه و ارتقای آموزش‌و‌پرورش منطقه آزاد ماکو، مستلزم ایجاد بستری برای به اشتراک گذاشتن تجربه‌های بومی است افزود:  این تجربه ها در حوزه‌ی تعلیم و تربیت و ترویج و تکثیر اقدامات صورت‌گرفته بصورت سمینار، دوره و کارگاه آموزشی ارائه می شود.
وی ادامه داد:‌در همین راستا و بنا‌بر تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، مبنی بر استفاده‌ی حداکثری از ظرفیت‌ها و استعدادهای منطقه، در شورای مشورتی برنامه‌ی مدرسه‌ کارآفرین برگزاری سمینار و دوره‌ی آموزشی “لذت نوشتن و لذت خواندن مصوب شد.
طبیب زاده تصریح کرد: این دوره با حمایت سازمان منطقه آزاد ماکو، اندیشکده توسعه منطقه آزاد ماکو (برنامه‌ی مدرسه‌ی کارآفرین) و ادارات آموزش‌و‌پرورش شهرستان‌های منطقه، فروردین سال 1398 برگزار خواهد شد.
وی افزود: علاوه بر معلم‌هایی که در دوره‌های مدرسه کارآفرین شرکت می‌کنند، امکان حضور برای تعدادی از دیگر معلم‌های علاقمند منطقه وجود دارد.
شایان ذکر است به زودی اطلاعات تکمیلی و شرایط ثبت‌نام در این دوره‌ی آموزشی اطلاع‌رسانی می‌شود.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین