پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

مشارکت ۷۰ میلیارد ریالی سازمان منطقه آزاد ماکو در طرح هادی و آبرسانی روستاها

مدیر طرح و برنامه سازمان منطقه آزاد ماکودرجلسه بررسی پروژه های مشارکت سازمان با دستگاه های اجرایی گفت:‌ این سازمان در مطالعه و بازنگری ۱۶ طرح هادی در سال ۹۷  و ۱۶ طرح هادی در سال ۹۸  با اعتبار  ۱۵ میلیارد ریال مشارکت می کند.

نرگس نجفی با اشاره به مشارکت  سازمان منطقه آزاد ماکو در اجرای طرح های هادی روستاهای منطقه افزود: برای ۵ روستا در سال ۹۷  و ۱۱ روستا در سال ۹۸ مبلغ ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات منطقه ازاد ماکو تخصیص یافته و مابقی هزینه ها توسط دستگاه های اجرایی مرتبط تامین می شود.

وی ادامه داد: همچنین سازمان منطقه آزاد ماکو در آبرسانی به ۴۹ روستاهای شهرستان های ماکو، شوط و پلدشت با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال مشارکت داشته که ۱۵ روستا در سال ۹۷ و ۳۴ روستا برای سال ۹۸ در نظر گرفته شده است.

نجفی همچنین به مشارکت این سازمان در بهبود و ساماندهی خدمات شهری اشاره کرد و اظهارداشت: برای روشنایی بلوار ولایت ماکو ، پل خلیل آباد شوط،‌ ساماندهی ورودی شهر شوط از طرف مرگنلر،  احداث پارک مرگنلر ،‌احداث پارک پلدشت،‌ آسفالت معابر مسکن مهر ۲۲۰ واحدی پلدشت مبلغ ۲۵ میلیارد ریال توسط سازمان منطقه آزاد ماکو مشارکت می شود.

مدیر طرح و برنامه سازمان منطقه آزاد ماکو از  احداث مدارس روستایی توسط این سازمان خبرداد و گفت:  در روستاهای قروشکاک،‌ آداغان، قیرکندی و شهر‌ یولاگدی توسط سازمان منطقه آزاد، مدرسه احداث می شود.

وی در پایان گفت:‌در بخش بیمارستان ها نیز تجهیز بیمارستان های منطقه از جمله خرید دستگاه سی تی اسکن،‌دستگاه دیالیز،‌دستگاه سونوگرافی در دستور کار است.

 

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین