پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

توصیه های پلیس راه ماکو برای سفرهای ایمن نوروزی

با آغاز زود هنگام سفرهای نوروزی از 25 اسفند ماه جاری حجم تردد در جاده های منطقه آزاد ماکو افزایش یافته است و رعایت توصیه های پلیس راه منطقه آزاد ماکو برای انجام سفرهای ایمن ضرورتی انکارناپذیر محسوب می شود.

منطقه آزاد ماکو با وجود ظرفیت چشمگیر توریستی و جاذبه‌های گردشگری، طبیعت بسیار بکر و زیبایی متشکل از مجموعه کوه‌ها و رودخانه‌های گسترده برای طبیعت‌گردان امسال در نوروز پذیرای حجم عظیمی از گردشگران و مسافران نوروزی خواهد بود و به تبع آن شاهد ترافیک هایی در جاده های منطقه خواهیم بود که می طلبد رانندگان هنگام سفر رعایت نکات ایمنی را داشته باشند.
سرهنگ علیرضا اسماعیل نژاد رئیس پلیس راه منطقه آزاد ماکو با توصیه رانندگان به رعایت قوانین رانندگی و احتیاط در طول سفر خود، گفت : پلیس راه ماکو همگام با سایر دستگاه های دولتی و نهادهای مردمی جهت خدمت رسانی به رانندگان و گردشگران آمادگی همکاری دارد و قظعا سالی پر از نشاط و ایمن را شاهد خواهیم بود.
وی افزود: در آستانه نوروز  20 درصدحجم سفرها نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است .
رئیس پلیس راه منطقه آزاد ماکو گفت : امیدواریم سفرهای نوروز امسال سفرهایی ایمن و بدون هیچ حادثه ای باشد که این متضمن همکاری مردم با پلیس و رعایت قوانین راهنمایی ورانندگی است .
سرهنگ اسماعیل نژاد خاطرنشان کرد: بیشترین تصادفات درجاده ها از سرعت زیاد ، سبقت و انحراف به چپ و خواب آلودگی است و رانندگان باید دقت بیشتری داشته باشند .
وی افزود: مسافران همچنین هنگام سفر ازوضعیت ترافیکی راه ها مطلع و از پر بودن باک بنزین خود اطمینان داشته باشند.
رئیس پلیس راه ماکو گفت : مسافران درجاده ها چنانچه قصد توقف دارند از مکان هایی که تابلوهای ممنوع نصب شده توقف نکنند و موقع رانندگی نیز به هیچ وجه ازشانه خاکی عبورنکرده چرا که باعث افزایش ترافیک می شود.
وی اضافه کرد: برای ایام نوروز سال جدید بیش از تیم های پلیس دررده های مختلف خودرویی ، موتوری و پاس پیاده مسئولیت روانسازی ترافیک و کنترل ترافیکی را برعهده دارند.
این مسئول گفت : علاوه براین ماموران پلیس راه از رده های مختلف انتظامی نیز نیروهای زیادی برای خدمات رسانی به مسافران آماده هستند .

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین