پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

منطقه آزاد ماكو فرصت بي نظير همكاري براي فعالان اقتصادي دو كشور بويژه اتباع كشور تركيه است

رئيس دفتر رئيس جمهور و رئيس ايراني كميسيون مشترك همكاريهاي ايران و تركيه روز چهارشنبه در همايش همكاري هاي اقتصادي ايران و تركيه با اشاره به اینکه منطقه آزاد ماكو فرصت بي نظير همكاري براي فعالان اقتصادي دو كشور بويژه اتباع كشور تركيه است گفت:‌ حضور مديرعامل منطقه آزاد ماکو در اين همايش نشان دهنده عزم جدي ما براي تقويت همكاري هاي دوكشور در اين منطقه است.

محمود واعظی با اشاره به اینکه دولت ایران مصمم به توسعه روابط اقتصادی و سیاسی با ترکیه در ابعاد دو جانبه و منطقه‌ای است افزود:‌  اعتماد و اراده‌ای که دو دولت ایران و ترکیه برای روابط راهبردی دارند، بزرگترین پشتوانه برای توفیق و عملیاتی شدن مصوبات کمیسیون مشترک اقتصادی است.

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: تبادل تجاری با پول ملی و پیام رسان مشترک مالی با روسیه نهایی شده و با ترکیه نیز بزودی راه اندازی می‌شود.

در این نشست فرصتها و امکانات سرمایه گذاری در ایران،  سیاست های جذب سرمایه گذاری خارجی و فرصتهای سرمایه گذاری در مناطق آزاد جمهوری اسلامی بویژه منطقه آزاد ماکو که هم مرز ترکیه است تشریح شد.

در نشست امروز شورای کار ترکیه و ایران محمد واعظی رییس دفتر ریاست جمهوری اسلامی و رئیس کمیسیون مشترک اقتصادی ، فاتح دونمزد وزیر انرژی ترکیه و رییس طرف ترک کمیسیون اقتصادی و خانم رخسارپک جان وزیر تجارت ترکیه سخنرانی خواهند کرد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین