پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

بنیاد مسکن بازوی توانمند دولت در توسعه مسکن روستایی و محرومیت زدایی است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت:‌ بنياد مسكن نقش مهمي در توسعه و آباداني مناطق محروم و روستايي دارد و بازوی توانمند دولت در محرومیت زدایی است.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، در دیدار مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، محمدرضا عبدالرحیمی گفت: همانطوری که طرح های جامع در توسعه مناطق و شهرها نقش راهبردی دارند، طرحهای هادی نیز برای توسعه روستاها بسیارحائز اهمیت می باشد که بنیاد در این ارتباط نیز اقدامات مهمی انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ درصد از مساحت کل مناطق آزاد کشور در منطقه آزاد ماکو قرار گرفته است افزود: مناطق روستایی و محروم واقع در محدوده منطقه آزاد ماکو بیش از دیگر مناطق آزاد کشور نیازمند تعریف و اجرای پروژه های عمرانی و توسعه ای هستند.

عبدالرحیمی با اذعان بر اینکه بنياد مسكن انقلاب اسلامي به عنوان نهادي انقلابي همواره نقش مهمي در توسعه و رفع مشكلات زيربنايي بويژه در مناطق روستايي بر عهده داشته است اضافه کرد: رفع محرومیت از روستاها و شهرهای واقع در منطقه آزاد ماکو یکی از مهمترین دغدغه های مدیران سازمان منطقه آزاد است و بسیاری از اقدامات عمرانی سازمان براین بنیان پی ریزی می شود.

وی ادامه داد: بايد به نحوه مناسبی از ظرفيت های بنیاد مسکن براي مشاركت در اجراي طرح هاي مهم و زيربنايي از جمله راه های روستايي و طرح های هادي استفاده كرد که خوشبختانه امسال نیز همچون سالهای قبل اقدامات مشارکتی بین سازمان منطقه و بنیاد مسکن برنامه ریزی شده است.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین