پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

ضرورت بهره گیری از دانش روز در امدادرسانی منطقه آزاد ماکو

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو  با اشاره به اینکه ایمنی و سلامت دومقوله بسیار مهم در جذب سرمایه گذاران است گفت: هلال احمر در جبهه نخست امدادرسانی، تامین ایمنی جامعه است و بهره گیری از دانش روز در امدادرسانی منطقه آزاد ماکو ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو در دیدار مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو،‌ محمدرضا عبدالرحیمی شاخص ایمنی و سلامت را در انتخاب مقصد سرمایه گذاری بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: هلال احمر خدمات شایسته ای به مردم ارائه می دهد و لذا باید به رعایت استاندارها در ارائه خدمات توجه جدی داشت و در ارائه خدمات سلامت از دانش روز و متدهای نوین جهانی بهره مند شد.

وی مشارکت سازمان منطقه آزاد ماکو در حوزه های بهداشت و درمانی منطقه را جزو وظایف این سازمان دانست و افزود:‌ اصلاح و رفع خطرات جاده ای به منظور کاهش تلفات حوادث رانندگی در منطقه در دستور کار مدیریت سازمان است.

سعید رهبر مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی نیز در این دیدار گفت: از اولویت‌های هلال‌احمر، تامین ایمنی و کمک به تامین سلامت جامعه است چرا که هلال‌احمر عزم راسخ برای برداشتن باری از دوش دولت در حوزه سلامت دارد و در این خصوص نیز آماده همکاری با سازمان منطقه آزاد ماکو هستیم.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین