پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

آب رسانی به هفت روستای دهستان قره تپه با مشارکت سازمان منطقه آزاد ماکو و قرارگاه پیشرفت و آبادانی

پروژه آبرسانی به روستاهای علی گندو، تره چمن، علی آباد رند، محمودآغلی، هاسون بزرگ، اولنلر،‌بولجک دهستان قره تپه واقع در منطقه آزاد ماکو با مشارکت سازمان منطقه آزاد ماکو و قرارگاه پیشرفت و آبادانی اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، نماینده فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی آذربایجان غربی گفت: قرارگاه پيشرفت و آباداني استان در زمينه فعاليت‌هاي فرهنگی،‌اجتماعی،‌ محروميت‌زدايي و آباداني پيشتاز است.

سرهنگ صمدی در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به اهم موضوعات و فعاليت هاي قرارگاه پيشرفت و آباداني افزود: اين قرارگاه در پنج كارگروه فرهنگي، عمران و زيرساخت، معيشت و اقتصاد، بهداشت و سلامت و تعليم و تربيت فعاليت مي كند و هر كارگروه تلاش خود را به پيشرفت جامعه هدف خود مي كنند.

وی با اشاره به اجرای پروژه های این قرارگاه در ۴۸ روستای دهستان قره تپه واقع در منطقه آزاد ماکو افزود: این قرارگاه در راستای رفع مشکلات روستاهای مذکور در محورهای مختلف اقدام به اجرای پروژه های محرومیت زدایی کرده است.

سرهنگ صمدی افزود:‌اين قرارگاه از لحاظ برنامه ريزي و ساخت مباني ارزشي اقداماتي را انجام داده و به زودي وارد كارهاي عملياتي مي شود.

وي با اشاره به اينكه اهم برنامه‌هاي اين قرارگاه محروميت‌ زدايي و پيشرفت آحاد جامعه مردم است افزود: در حال حاضر تمامی پروژه ها بصورت مشارکتی و با اعتبارات قرارگاه و کاراجرایی به همت روستائیان انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه در تمامی روستاها هسته های جهادی تشکیل شده است اضافه كرد: در حوزه های اشتغال،‌دام سبک ، عسل، فرض و کشاورزی اقدامات مثبت با همکاری نهادهای مربوطه انجام شده است.

نماینده فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان از ایجاد دامپزشکی تخصصی در دهستان قره تپه خبر داد و افزود: در خصوص رفع مشکلات آب شرب روستاهای مذکو نیز با مشارکت سازمان منطقه آزاد ماکو اقدامات خوبی انجام شده است.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین