پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

مردم پلدشت لایق شهری زیبا و اصنافی با انصاف هستند

معاون اقتصادی سازمان منطقه آزادماکو گفت: مردم پلدشت لایق شهری با مبلمان زیبا ؛اصنافی با انصاف و فروشگاههایی مرتب و خیابانهایی عاری از مزاحمت هستند.

ابراهیم جلیلی روز چهارشنبه در دومین جلسه کمیسیون نظارت اصناف بعنوان رئیس کمیسیون که در محل اتاق اصناف پلدشت تشکیل شده بود ضمن تشکر از اعضا در جدیت و پیگیری امور مربوط به اصناف گفت: باید همه تلاش کنیم تا فضای کسب و کار در پلدشت فضای مطلوبی باشد و کسبه بتوانند بدون دغدغه به فعالیت اقتصادی خود بپردازند .

وی افزود: ضمنا مردم نیز حق دارند شاهد ارتقا سطح رفاه و آسایش در شهر باشند و باید ضمن احترام به خواسته های اصناف و برنامه ریزی برای رونق تجارت در شهر ؛ مانع سودجویی برخی افراد و صاحبان اصناف در تعرض به خیابان ؛ پیاده رو و محل تردد شهروندان بشویم. و مردم پلدشت لیاقت شهری پر رونق اما زیبا و استاندارد را دارند .

در این جلسه مسایل مربوط به کمیسیون‌نظارت شهرستان از جمله تداخل صنفی ؛ برنامه ریزی برای پالایش و کنترل پروانه های کسب و قیمت گذاری برخی صنوف و همچنین‌مسایل مربوط به آرد و نان بررسی و تصمیم گیری گردید.

در پایان جلسه جلیلی به همراه مدیر بازرگانی سازمان ؛ رییس اتاق اصناف و دیگر اعضا کمیسیون با حضور در خیابان اصلی شهر پلدشت و دیدار مستقیم و رودررو با اصناف از نزدیک با مشکلات اصناف آشنا شده و دستورات لازم برای رفع مشکلات اصناف و همچنین رفع سد معبر در جهت رفاه شهروندان را صادر کرد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین