پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

دستگاه قضایی پشتیبان تولید و رونق اقتصادی منطقه آزاد ماکو است

معاون اداری و مالی دادگستری کل آذربایجان غربی از عزم دستگاه قضایی برای حمایت از تولید،‌سرمایه گذاری و رونق اقتصادی منطقه آزاد ماکو خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو،‌ محمدزاده معاون اداری و مالی دادگستری کل آذربایجان غربی در این دیدار افزود: منطقه آزاد ماکو که در این سال ها به عنوان یکی از قطب های اقتصادی آذربایجان غربی مطرح شده است مورد توجه مسئولان استانی و کشوری قرار دارد، بر این اساس تمامی دستگاه های اجرایی و دستگاه قضایی متفق القول هستند که صنعت و اقتصاد آذربایجان غربی منوط به جذب سرمایه گذار و رونق تولید و صادرات است و نقش منطقه آزاد ماکو در این خصوص بی بدیل است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو نیز در این نشست با اشاره به اینکه در صورت عدم رفع ایرادات و مشکلات خرد و کوچک شاهد زیان و ضررهای بزرگتری خواهیم بود گفت:  معتقدم باید اشتباهات خرد و کوچک را برطرف کرد تا منجر به فاجعه های بزرگ نشود چرا که در سیستم هوانوردی پشت هر فاجعه سقوط هواپیمایی ده ها اشکال و ایرادات کوچک نهفته است.

محمدرضاعیدالرحیمی پیشگری از جرائم و آگاهی بخشی در جامعه را با اهمیت خواند و افزود: در صورتیکه بتوانیم از ارتکاب افراد به جرم با آموزش و آگهی جلوگیری کنیم نتایج بهترین در جامعه خواهیم دید.

وی ادامه داد: كارآمدي، خدمت رساني خالصانه و صادقانه به مردم و متعهد بودن دولتمردان را راهکار عبور از بحران ها و جنگ های اقتصادی دانست و تصریح کرد:‌ مدیر كارآمد شاخصه هايي همچون تخصص و تعهد، مجاهدت، خستگي ناپذيري، فساد ستيزي و پويايي را دارد که مقام معظم رهبری نیز به آن تاکید دارند.

شایان ذکر است معاونین دادگستری کل آذربایجان غربی روز چهارشنبه با حضور در ماکو،  با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو دیدار و گفت و گو کردند.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین