پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو بر اتمام پروژه های عمرانی نیمه تمام 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو بر اتمام تمامی پروژه های عمرانی نیمه تمام در این منطقه تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو،  مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در بازدید از پروژه آبگرم شوط گفت: پیرو مذاکرات صورت گرفته با مشاوران و پیمانکار این پروژه با رفع مشکلاتی که در گذشته باعث توقف اجرای پروژه بود، این پروژه در اسرع وقت اتمام و به بهره برداری می رسد.

محمدرضا عبدالرحیمی افزود: پروژه‌های عمرانی مختلفی در منطقه‌ آغاز شده است و مردم عزیزمان انتظار دارند این پروژه ها در موعد مقرر به بهره برداری برسند.

وی افزود:توزیع عادلانه امکانات را در سطح سه شهرستان منطقه در دستور کار قرار داده ایم و امیدوارم همکاران ما در حوزه عمرانی با تسریع در روند اجرا بخصوص پروژه های اولویت دار موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم آوردند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با غیرقابل قبول خواندن تأخیر در تکمیل پروژه‌ها اظهار داشت: اوضاع نابسامان اقتصادی هم برای کارفرمایان و هم برای پیمانکاران مشکلاتی را پدید آورده است ولی خوشبختانه برنامه‌ریزی ها را به گونه‌ای انجام داده ایم که طرح‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

شایان ذکر است پروژه آب گرم شوط با با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی زمینه‌ساز جذب گردشگر و توریست به این منطقه خواهد بود که این پروژه در دو مجموعه جداگانه که هرکدام خواص درمانی مجزایی دارند در حال احداث است.

شهرستان شوط از شهرهای شمالی استان آذربایجان غربی در محدوه منطقه آزاد ماکو واقع شده است.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین