پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

امحای بیش از ۵ تُن مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در منطقه آزاد ماکو

مدیر غذا و داروی سازمان منطقه آزاد ماکو گفت:‌ در راستای حفاظت و صیانت از سلامتی آحاد مردم، گردشگران و مصرف کنندگان 5 تن مواد غذایی و آشامیدنی و آرایشی و بهداشتی تاریخ گذشته/فاسد/غیرمجاز به ارزش ۲ میلیارد ریال به همت مدیریت غذا و داروی این سازمان در سطح منطقه کشف و امحا شد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، دکتر اسلام یادگاری افزود: کالاهای مذکور از لحاظ بهداشتی غیرقابل مصرف اعلام شده بود و با حکم قضایی دادستان مبنی بر امحاء محصولات تاریخ گذشته، محصولات مذکور جمع آوری و با حضور نمایندگان قانونی ادارات ذیربط، معدوم سازی و امحاء گردید.

وی تصریح کرد:  با توجه به اهمیت رسیدگی به شکایات و پاسخگویی به سوالات در خصوص کالاهای سلامت محور ، مدیریت غذا و داروی سازمان منطقه آزاد ماکو  اقدام به راه اندازی بخش پاسخگویی به شکایت نموده است و متقاضیان می توانند به صورت تلفنی با شماره ۳۱۰۰ داخلی ۲۴۸ و ۳۴۳۷۷۰۶۶ و یا حضوری با مراجعه به ساختمان شماره ۲ واقع در شهر بازرگان شکایت خود را ارائه و پیگیری می نمایند.

این مقام مسئول ادامه داد:‌ با فروشندگان مواد غذایی فاسد و تاریخ‌مصرف گذشته به‌طور جدی و بدون اغماض برخورد و به مراجع قضایی و اداره تعزیرات حکومتی معرفی‌ می‌شوند.

دکتر یادگاری، تاریخ تولید و انقضاء، پروانه ساخت وزارت بهداشت، نشانی کارخانه، نام محصول و مواد تشکیل‌دهنده را به‌ عنوان پنج مشخصه اصلی مواد غذایی قابل استفاده برشمرد.

وی تاکید کرد: همچنین شهروندان می‌توانند شکایت‌های خود را از طریق شماره تماس ۱۹۰ به‌صورت شبانه‌روزی مطرح کنند و مرکز بهداشت در سریع‌ترین زمان به شکایت‌های دریافتی رسیدگی می‌کند.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین