پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

دستگاه قضا از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان حمایت می کند / هیچ واحد تولیدی به دستور دستگاه قضایی تعطیل نمی شود

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت:‌ دستگاه قضا عزم خود را برای تامین امنيت فعالان اقتصادي  بکار بسته و از تمامی سرمایه گذاران و تولیدکنندگان حمایت قاطع می کند.
به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو،  علی اکبر گروسی روز چهارشنبه در آئین معارفه رئیس جدید داگستری شهرستان ماکو افزود:  توسعه و رونق توليد داخلي و آبادانی کشور تاكيد مقام معظم رهبری است لذا بايد تمام توانمندي ها در اين مسير حمایت شوند تا بخشي از گرفتاري ها، فشارها و مشكلات اقتصادي مردم كاسته شود.
وی منطقه آزاد ماکو را به لحاظ جغرافیایی، مرزی و امنیتی برای کشور پراهمیت خواند و افزود:‌ مردم متدین این منطقه علاقمند به نظام اسلامی هستند و به وظایف خود در دفاع از آب و خاک وطن خوب عمل کرده اند.

*** منطقه آزاد ماکو دروازه اقتصادی کشور و محل فعالیت سرمایه گذاران است

گروسی بر ضرورت برنامه ریزی مدون برای حضور امن سرمایه گذاران در منطقه تاکید کرد و افزود:‌این منطقه دروازه اقتصادی کشور و محل فعالیت سرمایه گذاران است و لازم است تمامی مسئولین اعم از دستگاه قضایی به جد در رفع مشکلات و موانع تولید و سرمایه گذاری اقدام کنند.
وی ادامه داد: قطعا با اشتغالزایی، سیاری از ناهنجاری های جامعه رفع میشود

گروسی ابراز امیدواری کرد : همکاران ما در مجموعه قضا آماده رفع مشکلات حقوقی فعالین اقتصادی منطقه هستند.

*** به دستور دستگاه قضایی هیچ واحد تولیدی نباید تعطیل شود

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:‌ به دستور دستگاه قضایی هیچ واحد تولیدی در استان نباید تعطیل شود.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی افزود:‌ خوشبختانه عملکرد دستگاه قضائی استان در بخش‌های مختلف مطلوب بوده و برخوردار از قضات پاک‌دست و توانمند است.

وی افزود: همه باید در رفع مشکلات اقتصادی کشور همت مضاعف کنیم، مبادا زمینه تعطیلی واحدهای تولیدی فراهم شود، لذا دستگاه قضائی استان در اجرای احکام با موضوع مسائل اقتصادی و کارخانجات ضمن توجه به حقوق محکوم‌له مانع تعطیلی کارخانجات خواهد شد؛ چراکه عده زیادی از فعالیت واحدهای تولیدی ارتزاق می‌کنند.

شایان ذکر است در این مراسم از تلاش های تقی یعقوبی رئیس سابق دادگستری ماکو تقدیر و نیازی دادستان سابق شوط به عنوان رئیس جدید دادگستری ماکو منصوب شد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین