پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با رئیس دادگستری شهرستان ماکو

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با حضور در دادگستری شهرستان ماکو با رئیس جدید دادگستری این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، محمدرضا عبدالرحیمی در این دیدار با اشاره به اینکه منطقه آزاد ماکو باید از همه لحاظ از جمله نظم عمومی،فضای کسب و کار و زندگی نمونه و الگو باشد افزود: با تلاش تمامی مدیران و همراهی مردم در این منطقه یک حکمرانی کارآمد، قانونگرا و سالم را شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه در راستای ادای حق مردم و رعایت بیت المال، سازمان منطقه آزاد ماکو به دستگاه قضا همراه و پشتیبان است افزود: متاسفانه فضای کسب و کار و اقتصادی کشور بگونه ای شده است که منشآهای سواستفاده و دورزدن قانون، رویه شده و دستگاه های نظارتی صالح و سالم با رفع تعارض منافع، اجازه نخواهند داد متخلفان به اهداف خود برسند.

عبدالرحیمی با اشاره به حدیث الناس علی دین ملوکهم تصریح کرد: در صورتیکه انسان های پاکدست در راس دستگاه ها باشند زیرمجموعه و کارمندان آن مجموعه نیز صالح و سالم عمل خواهند نمود.

وی با اشاره به اینکه اراضی منابع ملی قانونا به سازمان مناطق آزاد محول شده است ادامه داد: طبق ماده ۶۵ قانون احکام دایمی برنامه های توسعه کشور در راستای تقویت اقتصاد ملی و پیوند آن با اقتصادهای جهانی و بین المللی، مدیریت یکپارچه در مناطق آزاد مطرح شده و در تبصره بند یک آن مدیرعامل سازمان منطقه آزاد به عنوان عالی ترین نماینده دولت در منطقه تعیین شده است و وظایف و اختیارات کلیه دستگاه های اجرایی به مدیرعامل تفویض شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با اذعان بر اینکه امروز مدیریتها به واسطه شبکه های اجتماعی در یک اتاق شیشه ای و در معرض عموم قرار دارند تصریح کرد: مردم اقدامات دستگاه های اجرایی،‌ نظارتی و قضایی را به عنوان عملکرد حکومت و دولت می شناسند لذا از کلیه دستگاه های اجرایی منطقه خواسته ام که در هرمسئولیتی پاسخگوی مطالبات مردم باشند و در انجام وظایف و اجرای قانون کوتاهی نکنند.

در این جلسه نیازی رئیس دادگستری شهرستان ماکو نیز از عزم دستگاه قضا برای برقراری عدالت و نظم در منطقه آزاد ماکو خبر داد و برای همکاری در همه زمینه ها با سازمان منطقه آزاد ماکو اعلام آمادگی نمود.

 

 

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین