پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

محل دفع نخاله های ساختمانی منطقه آزاد ماکو تعیین شد

مدیر محیط زیست سازمان منطقه آزاد ماکو گفت:‌ پیرو جلسه برنامه ریزی پاک سازی فضاهای شهری، بین شهری و روستایی، موقعیت محل دفع نخا له های ساختمانی شهری، بین شهری و روستایی واقع در محدوده منطقه آزاد ماکو تعیین شد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، خواه با اشاره به اینکه پسماندهای ساختمانی و ضایعات فعالیت‌های عمرانی بخش عمده‌ای از پسماندهای منطقه آزاد ماکو را به خود اختصاص داده است افزود:نخاله‌های ساختمانی و عمرانی یکی از معضلات زیست‌محیطی است به همین منظور سازمان منطقه آزاد ماکو در شهرهای ماکو،‌شوط و پلدشت با تعیین محل های دفع این پسماندهای ساختمانی، از عموم شهروندان انتظار دارد نسبت به تخلیه نخاله های ساختمانی در نقاط مشخص شده اقدام کنند.

وی محل دفع پس ماند در شهرستان ماکو را واقع در جاده ماکو – دانالو،  در شهرستان شوط واقع در جاده شوط – صوفی و در شهرستان پلدشت واقع در جاده پلدشت  – زنگنه اعلام کرد.

مدیر محیط زیست سازمان منطقه آزاد ماکو خاطرنشان کرد:  متأسفانه مشاهده می‌شود عده‌ای ناآگاه به مسائل زیست‌محیطی برای کسب سود بیشتر به جای دفع اصولی پسماندهای ساختمانی اقدام به تخلیه ضایعات و نخاله‌های ساختمانی در محل‌های غیرمجاز و سطح شهرهای منطقه آزاد می‌کنند. این‌گونه تخلفات زیست‌محیطی سلامت روان و زیبایی شهر را دچار اختلال می‌کند و موجب آسیب‌رسانی به شهر و تهدید سلامت اجتماعی می‌شود و معضلات و مشکلات عدیده‌ای را نیز پدید می‌آورد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین