پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

ضرورت مشارکت نهادهای پولی و بانکی در رونق اقتصادی منطقه آزاد ماکو

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو بر مشارکت نهادهای پولی وبانکی در توسعه و رونق اقتصادی منطقه آزاد ماکو تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، مدیرعامل بانک انصار آذربایجان غربی روز چهارشنبه با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو دیدار و در خصوص گسترش همکاری های فی مابین گفت و گو کردند.
محمدرضا عبدالرحیمی در این دیدار گفت:‌ مشارکت نظام پولی و بانک‌ها در منطقه آزاد ماکو یکی از اساسی‌ترین نیازهای توسعه منطقه است و همکاری متقابل با بانک ها بخصوص بانک انصار، موجب تقویت و رونق کسب و کارمی‌شود.
وی از ضرورت کاهش هزینه های تامین مالی صنایع و کمک به تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و خدماتی به عنوان عنصر مزیت آور برای صنایع داخلی یاد کرد و افزود: زمینه فعالیت برای بانک ها و موسسات مالی و پولی کشور بویژه استان آذربایجان غربی در سطح منطقه آزاد ماکو را بیش از پیش تسهیل خواهیم کرد و امید است با فعال شدن کلیه بانک ها، منطقه آزاد ماکو شاهد توسعه واحدهای تولیدی موجود و افزایش سرمایه گذاری های بخش های مختلف صنعت، معدن کشاورزی و خدمات در سطح منطقه باشیم.
در این نشست مدیرعامل بانک انصار آذربایجان غربی نیز از حمایت این بانک از واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران خبر داد وافزود: خوشبختانه بانک انصار در تامین مالی و اعطای تسهیلات به صنایع منطقه آزاد ماکو پیش قدم بوده است.
حاج حسینی با اشاره به حمایت بانک انصار از تولیدداخلی‌وتحقق اقتصادمقاومتی افزود: بانک انصار پرچمدار اقتصادمقاومتی در شبکه بانکی است و تقویت نظام تولیدداخلی، توسعه ظرفیت‌های بومی و رونق‌بخشی به بازارفروش کالاهای ایرانی را در دستور کارخود دارد.
وی ابراز امیدواری کرد: در قالب انعقاد تفاهم نامه بین بانک انصار و سازمان منطقه آزاد ماکو نسبت به توسعه همکاری های پولی و بانکی در منطقه اقدام شود

 

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین