پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

مساعدت ۲ میلیارد ریالی سازمان منطقه آزاد ماکو برای تجهیز درمانگاه هلال احمر ماکو

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ماکو از مساعدت ۲ میلیارد ریالی سازمان منطقه آزاد برای خرید تجهیزات پزشکی و درمانی برای درمانگاه هلال احمر شهرستان ماکو خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، سجاد اسماعیل زاده با اشاره به اینکه یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال سال گذشته توسط سازمان منطقه آزاد ماکو برای تجهیز این درمانگاه اختصاص یافته بود افزود: امسال نیز با اختصاص حدود ۷۰۰ میلیون ریال برای تجهیز این درمانگاه در مجموعه منطقه آزاد ۲ میلیارد ریال مساعدت کرده که برای خرید تخت بیمارستانی و نوارقلب و … هزینه شده است.

وی افزود: در این بخش درمانی تمامی امکانات و تجهیزات تخصصی برای ارائه خدمات درمانی موجود است و با حضور پزشکان مجرب، شهروندان محترم می توانند به منظور بهره مندی از خدمات درمانی به این درمانگاه مراجعه کنند.

اسماعیل زاده با اشاره به اینکه جمعيت منطقه با حضور مسافران در ایام مختلف بخصوص نوروز به صورت شناور افزايش مي يابد ادامه داد: راه اندازي اين درمانگاه به بخش بهداشت و درمان اين شهرستان كمك مي كند.

وي با اشاره به اينكه در اين درمانگاه بخش هاي پزشک عمومی، تزریقات، پانسمان و بستری موقت فعال است، اضافه كرد:بخش های فیزیوتراپی ،دندانپزشکی و مامایی نیز در شرف افتتاح هستند.

اسماعیل زاده خاطرنشان کرد: ۲۰ پرسنل اداري و پزشكي در اين درمانگاه در سه نوبت شيفت در خدمت هموطنان عزیز هستند.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین