پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

مشکلات فرهنگیان منطقه، دغدغه مدیران سازمان منطقه آزاد ماکو

به گزارش روزچهارشنبه پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، در نشستی که با حضور جمعی از مدیران، معلمان و فرهنگیان و مسئولین معاونت فرهنگی ، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو برگزار شد، فرهنگیان با بیان بخش از مشکلات و مسايل مربوط به حوزه آموزش و پرورش،‌ به اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، تامین زیربناهای آموزشی، ارتقای بنیه علمی معلمان و بروز کردن دانش تدریس در فرایند نظام آموزشی تاکید کردند.

معاون فرهنگی،‌اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو در این نشست گفت: برای آنکه بتوانیم نسلی خلاق، پویا و توانمند پرورش دهیم باید از آموزش و پرورش شروع کرد و این بردوش متولیان، معلمان و فرهنگیان عزیز است زیرا آینده كشور در دستان همین كسانی است كه امروز پشت نیمكت مدرسه به تحصیل اشتغال دارند.

وی با اشاره به اینکه همگان از مشكلات عديده فرهنگيان خبر دارند افزود: رسيدگي به مشكلات معلمان از نياز هاي اوليه آنان بوده و بيش از پيش ضرورت دارد.

این مقام مسئول اضافه کرد: زير ساخت پيشرفت و رشد هر جامعه در دست آموزش و پرورش آن جامعه است .

وي هزينه كردن براي آموزش و پرورش را سرمايه گذاري در بخش آموزش دانست و اظهار داشت: توسعه منطقه آزاد ماکو در دستان معلمان است كه بابد با تربيت نيروي انساني ماهر و توانمند در راه اعتلا و توسعه همه جانبه منطقه كوشا باشند.

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو خاطرنشان ساخت: بايد با همكاري همه مسئولان زمينه هاي رشد و بهبود وضعيت زندگي و معيشت مردم ارتقا يابد .

وی از هم اندیشی معلمان برای برنامه ریزی در حوزه آموزش وپرورش خبرداد و افزود: برنامه های بسیار خوب و کارشناسی شده در حوزه آموزش و پرورش توسط منطقه آزاد ماکو به اجرا خواهد آمد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین