پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

تحقق اهداف سلامت منطقه آزاد ماکو در گرو هم افزایی تمامی مدیران است

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد ماکو ارتقای سلامت و امنیت غذایی را از مهمترین وظایف و ماموریت های سازمان دانست و گفت: در كلیه امور و بویژه حوزه سلامت باید با هم افزایی نهادها و دستگاه های مرتبط در ارتقای سلامت و ایمنی، بهداشت و درمان در سطوح فردی و اجتماعی گام های اثربخش برداریم.

به گزارش پایگاه خبری منطقه ازاد ماکو،‌ محمدرضا عبدالرحیمی در کمیته تخصصی سلامت سازمان منطقه آزاد ماکو سیاست گذاری، هماهنگی و نظارت بر اساس اسناد بالادست ابلاغی را از وظایف این کمیته برشمرد و افزود: سیاستگذاری و هدایت کلان توسعه منطقه و نظارت بر عملیاتی شدن برنامه ها از وظایف سازمان است و با مشارکت بخش خصوصی و هم افزایی دستگاه های مختلف اجرایی می توان به نتایج قابل توجهی دست یافت.

وی به ضرورت تحقق جامعه محلی سالم و ایمن بعنوان پذیرنده فعالان اقتصادی اشاره کرد و افزود: محوریت تمامی توسعه ها با نیروی انسانی است و باید محیطی زیست پذیر و سالم برای آن فراهم شود.

*** هیچگونه فوتی با بیماری آنفلانزا در ماکو نداشتیم

رئیس شبکه بهداشت و درمان ماکو نیز در این جلسه با ارائه گزارش در خصوص پیشگری از آنفلانزا گفت: خوشبختانه در ماکو بواسطه بیماری آنفلانزا بدون بیماری های زمینه ای ، فوتی نداشتیم.

دکتر صمدی افزود: در خصوص موضوع قرص های داخل مواد غذایی نیز پیگیری های وسیعی صورت گرفت و مشخص شد که در سطح تولید، فروش و عرضه قانونی مشکلی وجود نداشته و این موضوع در سطح کشور با هدف ضربه به تولید داخلی و ایجاد بارروانی در جامعه رخ داده است.

وی از بهره برداری سی تی اسکن خریداری شده توسط سازمان منطقه آزاد ماکو در بیمارستان فجر ماکو در هفته آینده خبرداد.

شاایان ذکر است در این جلسه در خصوص امحای داروهای تاریخ گذشته و بررسی نحوه اجرای بخشنامه بند ب ماده ۳۲ قانون برنامه پنجم توسعه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
همچنین مدیران شبکه های دامپزشکی شهرستان های ماکو، شوط و پلدشت به ارائه گزارش اقدامات و عملکرد خود در سال جاری پرداختند.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین