پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

صدور پروانه بهره برداری برای یک شرکت تولیدی با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در منطقه آزاد ماکو

مدیر تسهیل تولید،‌صنایع و معادن سازمان منطقه آزاد ماکو از صدور پروانه بهره برداري برای شركت پوشاك فراز آريا با سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد و ۵۷۳ میلیون ریال در شهرک صنعتی منطقه آزاد ماکو خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، آرش یوسف زاده گفت:‌ این واحد تولیدی اقدام به دوخت شلوار و تی شرت و سویشرت مردانه ، پسرانه، دخترانه و زنانه تاري پودي، دوخته شده با ظرفیت ۱۵۰ هزار در سال فعالیت می کند.

وی افزود: این واحد تولیدی در زمینی به مساحت ۲۴۰۰ متر مربع و وزیربنای ۸۰۰ مترمربع با اشتغالزایی ۳۰ نفر در شهرک صنعتی شماره 1 ماکو احداث شده است.

یوسف زاده تصریح کرد: سرمایه گذاران می توانند برای آسان شدن روند كاری خود و تسهیل قوانین گوناگونی كه در مسیر انجام فعالیت های اقتصادی و راه اندازی كسب و كار وجود دارد، از مزایای حضور در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی استفاده كنند.

وی افزود: مناطق ویژه و آزاد اقتصادی با تسهیل فرآیند راه اندازی كسب و كار و صدور مجوزهای قانونی، الگوی مناسبی برای انجام فعالیت های اقتصادی و تجاری در كشور می باشد.

وی بیان كرد: زیر ساخت ها و تجهیزات مستقر در این مناطق زمینه جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی را فراهم و شرایط را برای راه اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی جدید، مهیا می كند.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین