پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

اعطای تندیس چهره سال مناطق آزاد کشور به منطقه آزاد ماکو

همزمان با انتخاب مردمی چهره های سال در حوزه های مختلف مناطق آزاد، شهرداری ها، ادارات کل راهداری، شهرهای جدید، تندیس چهره سال مناطق آزاد کشور به منطقه آزاد ماکو تعلق گرفت.

در آئین اختتامیه این جشنواره که با حضور ۲۵۰۰ نفر از فعالان اقتصادی، عمرانی و سرمایه گذاران حوزه های مختلف برگزار شد، تندیس چهره برتر منطقه آزاد کشور به منطقه آزاد ماکو تعلق گرفت که مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو به نمایندگی از مردم منطقه تندیس زرین را دریافت کرد.

چهره های سال ۹۸ با رای و مشارکت مردم کشور انتخاب می شود که منطقه آزاد ماکو با اکثریت آرا به عنوان چهره سال انتخاب شد.

در این مراسم محمدرضا عبدالرحیمی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو ضمن تبیین مختصری از ظرفیت های منطقه آزاد ماکو، از سرمایه گذران و فعالان حوزه های مختلف جهت بازدید و سرمایه گذاری در منطقه دعوت کرد.

شایان ذکر است برای هفتمین دوره پیاپی انتخابات چهره سال 98 برای گزینش شهرها، مناطق آزاد و پروژه‌های برتر در 8 گروه شامل سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان‌ها، شهرداری‌های کشور، شهرداران مناطق 22 گانه تهران، سازمان‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مناطق آزاد کشور، کمیسیون عمران مجلس، وزارت راه و شهرسازی و شرکت‌های عمران شهرهای جدید برگزار می شود.

بر اساس این گزارش انتخابات چهره سال  انتخابی کاملا رسانه‌‏ای است که با رویکرد جریان سازی و گفتمان ‌محوری در رسانه‌‏های ملی و استانی سعی در گزینش چهره برتر  دارد که در این پروسه منطقه آزاد ماکو بیشتر رای را در بین مناطق آزاد کشور به خود اختصاص داد.

در بخش مناطق آزاد، موضوعات «توسعه زیربناهای گردشگری و جذب توریست، تغییر راهبرد از برنامه‌های واردات محور به تولید و صادرات محور و جذب سرمایه» مشخص شده است.

 

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین