پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

مخترعین و مدال آوران جهانی شهرستان ماکو تجلیل شدند

همزمان با روز ملی نخبگان از مخترعین و مدال آوران جهانی شهرستان ماکو با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد.

در راستای گرامیداشت دهم مهرماه روز نخبگان باحضور حجت‌الاسلام هاشمی امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مدیرفرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد ماکو، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ماکو و جمعی ازمسئولین و جوانان نخبه این شهرستان آئین تجلیل از مخترعین و مدال آوران جهانی در سالن آمفی تئاتر مدیریت آموزش وپرورش ماکو برگزارشد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدی هاشمی امام جمعه ماکو در این همایش گفت:  باید در راستای تکریم نخبگان،  فضای حفظ عزت نخبگان کشور فراهم شود و آموزش و پرورش در این راستا باید ایفای نقش کند و به این بلوغ فکری برسیم که ایران را با هیچ چیزی در دنیا معاوضه نکنیم.

وی افزود: اگر خواهان رشد و توسعه منطقه هستیم باید استادان و نخبگان را تجلیل کنیم و قدردان کسانی باشیم که برای رشد کشور و منطقه تلاش می‌کنند.

فرماندار شهرستان ماکو نیز در این آئین با تقدیر از تلاش ارزنده ورزشکاران قهرمان شهرستان ، آنها را سرمایه های شهرستان عنوان کرد .

به گفته موحدی حمایت از جوانان موفق شهرستان ضروری است و در این راستا برای رسیدن به قله های موفقیت و افتخارات بیشتر از هیچ حمایت و تلاشی دریغ نمی شود .

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین