پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

استقرار، نصب و راه اندازي تجهيزات پزشكي مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان شوط

مدیر غذا و داروی سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به ضرورت تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی منطقه بخصوص در شرایط فعلی که کشور درگیر بیماری ویروس کرونا است گفت: با تامین اعتبار توسط سازمان منطقه آزاد ماکو، تجهیزات پزشکی و درمانی بیمارستان شهدای شوط ، آزمایشگاه و مراکز بهداشتی در سطح شهرستان نصب و راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ماکو، دکتر یادگاری افزود: در راستای ارتقای نظام بهداشت و درمان منطقه به سطح نسبی قابل قبول و استاندارد و بر اساس راهبردهای ذیل هدف راهبردی کمک به عمران و آبادانی منطقه ای در تعامل و مشارکت با وزارت بهداشت و‌درمان، سازمان منطقه آزاد ماکو روند تجهیز بهداشتی ودرمانی منطقه را ادامه می دهد.

وی افزود: در همین راستای یک دستگاه الایزا ریدر برای آزمایشگاه مرکزی شوط، یک دستگاه فتومتر برای آزمایشگاه مرکزی شوط و تازه کند، ۲ دستگاه اتوکلاو و ۲ دستگاه میکروسکوپ پاتولوژی برای آزمایشگاه مرکزی شوط، ۲ دستگاه آب مقطرگیری برای آزمایشگاه مراکز بهداشتی تازه کند و یولاگلدی،‌ ۵ دستگاه پالس اکسیمتر دیجیتال برای مراکز بهداشتی صوفی-تازه کند-مرگنلر-یولاگلدی-مخور. و دستگاه های مانیتور علائم حیاتی، الکتروکاردیوگراف، فتال مانیتورینگ، نبولایزر التراسونیک برای بیمارستان شهدا خریداری‌، استقرار و مورد بهره برداری قرار گرفت.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین