پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

تولید روزانه ۳۰۰۰ ماسک سه لایه در بازرگان

مدیر یک واحد تولیدی ماسک یکبار مصرف در شهر بازرگان از تغییر خط تولید این واحد به تولید ماسک یکبار مصرف با هدف تامین نیازهای بهداشتی شهرستان خبر داد.

هادی حسن زاده در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر تغییر خط تولید واحد پوشاک زنانه به ماسک های یکبار مصرف و البسه بیمارستانی در منطقه آزاد ماکو، گفت: در پی شیوع بیماری کرونا ویروس در دنیا و در ایران  نیاز به اقلام بهداشتی در بیمارستان ها و خانواده ها بیشتر از گذشته شد که در این راستا برحسب نیاز شهرستان به ماسک های یکبار مصرف در راستای تامین آن، اقدام به تغییر خط تولید خود در راستای دوخت ماسک های یکبار مصرف در شهر بازرگان کردیم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه با راه‌اندازی این واحد تولیدی بهداشتی ۲۵ نفر آقا و خانم در دو شیفت کاری صاحب کار شدند، افزود: روزانه ۳۰۰۰ ماسک در این کارگاه تولید می‌شود که در صورت نیاز شهرستان خط تولید البسه بیمارستانی نیز به این کارگاه اضافه خواهد شد.

حسن زاده ادامه داد: این واحد تولیدی با سرمایه گذاری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آغاز به کار کرده است.

مدیر این واحد تولیدی با تاکید بر اینکه در صورت تامین نیاز شهرستان می توانیم اقلام و مایحتاج بهداشتی را به سایر شهرها نیز ارسال کنیم، افزود: ادارات در صورت نیاز به ماسک های تولید شده در این منطقه می توانند به آسانی برای کارکنان تهیه کنند.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین