پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

مدیر کل سابق حراست سازمان منطقه آزاد ماکو با اتمام دوران ماموریت خود، به اداره کل دامپزشکی استان بازگشت

مدیر کل سابق حراست سازمان منطقه آزاد ماکو پس از حدود سه سال خدمت در این سازمان بااتمام دوران ماموریت خود، به اداره کل دامپزشکی استان بازگشت.
به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد ماکو، محمدعلی رحیمی مدیركل سابق حراست سازمان منطقه آزاد ماکو پس از سه سال خدمت در سازمان منطقه آزاد ماکو در مسئولیتهای معاونت دفتر مرکزی حراست و مدیرکلی دفتر مذکور به علت مشكلات شخصی و با اتمام ماموریت خود از این سمت کناره گیری و به سازمان مبدا ماموریت خود بازگشت.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد درگفتگو با پایگاه خبری سازمان ضمن تقدیر از تلاش ها و زحمات وی در طول سالهای خدمت در سازمان منطقه آزاد ماکو، برخی شایعات روزهای گذشته مبنی بر برکناری ایشان را تکذیب و پایان ماموریت وی را به دلیل مشکلات شخصی و خانوادگی به درخواست شخصی اعلام نمود و افزود: سازمان منطقه آزاد ماکو همواره قدردان زحمات خالصانه مدیران خدوم و صادق در خدمت سازمان و منطقه بوده و ایشان را سرمایه های ارجمند استان می داند.

وی در پایان اظهار امیدواری نمود با رفع مشکلات شخصی مدیرکل سابق دفتر مرکزی حراست، وی کما کان بتواند در خدمت رسانی به مردم استان در عرصه های مختلف موفق باشد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین