پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

سازمان منطقه آزاد ماکو به احدی اجازه تعدی به منابع طبیعی و تخریب محیط زیست را نمی دهد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در پیامی که به مناسبت روز جهانی محیط زیست در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد، اعلام نمود: سازمان منطقه آزاد و ادارات منابع طبیعی و جهاد کشاورزی با پشتیبانی شما مردم و حمایت دستگاه قضایی به هیچ وجه اجازه تعدی به منابع طبیعی و تخریب محیط زیست به احدی نخواهد داد.

در متن این پیام آمده است:  امروز روز جهانی محیط زیست‌ است. این روز از چهل و هشت سال قبل از سوی سازمان ملل برای افزایش آگاهی مردم برای حفاظت از محیط زیست و مقابله با تخریب محیط زیست و طبیعت به‌عنوان روز محیط زیست انتخاب شده‌است.

اگر چه همه ما امروز از اهمیت حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست سخن می گوییم و بر آن اذعان می کنیم، لیکن متاسفانه همه روزه شاهدیم که چگونه خود یا اطرافیان و دوستان و هم شهری ها و هم منطقه ای ها به هر دلیلی که نوعا ناشی از خودخواهی جاهلانه است، درحال تخریب طبیعت زیبا و کندن کوه و از بین بردن زیباییهای چشم نواز وروح افزای آن هستیم. گستره پهناور منطقه آزاد ماکو طیف وسیعی از این زیبائیهای طبیعی را در خود جای داده است که بی تردید از جذابترین محصولات گردشگری طبیعت و بوم گردی در نوع خود محسوب می شوند.

این جاذبه های طبیعی الهی در عین حال محمل بسیار مهم برای تمدد روح و روان و تفرج هم برای همه هم منطقه ای ها و البته میهمانان عزیزمان محسوب می شوند.

در این سالها و البته ماههای اخیر متاسفانه برخی ها بی توجه به بایدها همچنان در پی تخریب منابع طبیعی و اراضی کشاورزی و احداث مستحدثات در دامن طبیعت هستند که موجبات نگرانی بسیاری از هم منطقه ای های فهیم و آگاه را نیز فراهم کرده اند.

به بهانه امروز که معتقدم البته هر روز روز محیط زیست است ، به مردم عزیز اعلام می کنم که سازمان منطقه آزاد و ادارات منابع طبیعی و جهاد کشاورزی با پشتیبانی شما مردم و حمایت دستگاه قضایی به هیچ وجه اجازه تعدی به منابع طبیعی و تخریب محیط زیست به احدی نخواهد داد و انشاالله این ثروات الهی را برای بهتر زیستن نسل امروز و نسلهای آتی حفاظت خواهیم کرد.

امیدوارم این دغدغه پیشگیری از تخریب منابع طبیعی همواره به دغدغه همه ما اهالی خانواده بزرگ منطقه آزاد ماکو تبدیل شود.

دهها تن از جوانان برومند این سرزمین طی روزهای اخیر این دغدغه خود را بویژه در ارتباط با روستاهای قره خاچ و گجوت و … به اینجانب منتقل کرده اند که از همه این عزیزان بخاطر این توجه ارجمندشان سپاسگزاری می نمایم و عرض می کنم باهم اجازه تخریب طبیعت به کسی نخواهیم داد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین