پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

جاده کمربندی سه راهی هندور تا بازرگان، به بزرگراه تبدیل می شود / تثبیت و ایمن سازی مساکن مهر بازرگان

در دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو و مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی؛ تفاهم اولیه همکاری جهت تعریض جاده سه راهی هندور تا بازرگان و تبدیل این جاده به بزرگراه منعقد شد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو  در این جلسه با تاکید بر تکمیل زیرساخت‌های لجستیکی منطقه، گفت: پس از تکمیل پروژه عظیم بزرگراه گیت-ماکو، اولویت تعریض راه های منطقه، تعریض جاده سه راهی هندور تا بازرگان است که تکمیل آن، مسیر ترانزیتی بازرگان تا گیت ورودی منطقه آزاد ماکو به بزرگراه تبدیل شده و زیرساخت جاده ای منطقه تکمیل می شود.

محمدرضا عبدالرحیمی افزود: بزرگراه سه راهی هندور-بازرگان به طول 31 کیلومتر است که با مشارکت سازمان منطقه آزاد ماکو و اداره کل راه و شهرسازی استان در آینده ای نزدیک عملیاتی خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی نیز  ضمن تقدیر از اقدامات جدی و پیگیری های موثر سازمان منطقه آزاد ماکو در توسعه راه های منطقه آزاد ماکو گفت: در زمینه مسکن نیز با پیگیری های دکتر عبدالرحیمی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، منطقه آزاد ماکو پیشگام  بوده و بعنوان تنها منطقه آزاد کشور در لیست پروژه مهم مسکن ملی حضور دارد.

***  تثبیت و ایمن سازی مساکن مهر بازرگان

همچنین در این دیدار  با توجه به اهمیت موضوع ایمن سازی مساکن مهر بازرگان و مطالبه جدی ساکنین آن، تفاهم اولیه مابین سازمان منطقه آزاد ماکو و اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی جهت اقدام جدی، موثر و فوری درتثبیت و ایمن سازی مساکن مهر بازگان صورت گرفت.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین