پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

شهرداران و دهیاران همراهان توانمند سازمان منطقه آزاد ماکو هستند

شهرداران و دهیاران؛ همراهان توانمند سازمان منطقه آزاد ماکو در توسعه شهری و روستایی و خدمت رسانی به مردم هستند و یقینا با بهره گیری از رویکردهای کارشناسی دانش‌پایه و اغتنام فرصت‌ها، ظرفیت های بی بدیلی در پیشبرد و سامان زیست پذیری شهری و روستایی و تحقق توسعه همه جانبه منطقه محسوب می شوند.
امروز خادمین مردم در مجموعه های شهرداری‌ها و دهیاری‌های منطقه در حال تلاش و فعالیت برای ارائه خدمات مطلوب و در شان مردم هستند و در مسیر حل مشکلات مردم، سازمان منطقه آزاد ماکو نیز خود را متعهد می داند پشتیبانی لازم از این عزیزان را ادامه دهد.
چهاردهم تیرماه روز شهرداری و دهیاری فرصت ارجمندی است که ما شهروندان از زحمات و خدمات همه تلاشگران بخش های مختلف شهرداری‌ها و دهیاری‌های منطقه قدردانی نمائیم .
اینجانب ضمن تبریک این مناسبت به کلیه کارکنان زحمت کش و خدوم شهرداری ها و دهیاری ها در شهرهای ماکو، شوط، پلدشت، بازرگان، مرگنلر و یولاگلدی که خالصانه با همدلی و تعامل در راستای مدیریت شهرها و روستاها تلاش می کنند، توفیق همگان را در خدمت بی منت و تلاش جهادگرانه در مسیر ارتقای سطح شهرها و روستاهای منطقه در ابعاد مختلف عمرانی، فرهنگی و اجتماعی از درگاه احدیت مسئلت می نمایم.

محمدرضا عبدالرحیمی
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین