پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

منطقه آزاد ماکو استعداد ویژه برای ایجاد شهرک کشاورزی را دارد

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی گفت: منطقه آزاد ماکو ظرفیت ویژه تولید صنعتی کشاورزی و صنایع تبدیلی و ایجاد شهرک کشاورزی را دارد.

 

به گزارش پایگاه خبری منظقه آزاد ماکو، محسن صالحی نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی با بیان اینکه توسعه کشت‌های متراکم و گلخانه‌ای محصولات کشاورزی در قالب شهرک‌های کشاورزی در منطقه آزاد ماکو اهمیت دارد افزود: ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های کشاورزی و معدن در منطقه آزاد ماکو وجود دارد و سرمایه‌گذاری در این ۲ حوزه به طور قطع نتیجه بخش خواهد بود.

این مسئول برنامه ریزی برای جذب و هدایت سرمایه گذار به منطقه آزاد ماکو را ضروری دانست و اظهار داشت: ایجاد نواحی صنعتی و توسعه شهرک‌های منطقه آزاد ماکو تقاضا محور باید اولویت قرار بگیرد و زیرساخت‌های لازم نیز فراهم شود تا زمینه حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی فراهم شود.

صالحی نیا گفت: واحد‌های تولیدی و سرمایه گذاران صنعتی بر اساس ظرفیت‌های تولیدی در بخش‌های مختلف اقتصادی در منطقه آزاد ماکو طرح‌های خوبی را انجام داده اند و این روند با حمایت‌های همه جانبه سازمان شهرک‌های صنعتی و سازمان منطقه آزاد ماکو و سایر ارکان ادامه دارد.

معاون وزیر صنعت خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا در شرایطی که با تحریم‌های بین‌المللی روبه‌رو هستیم، با اتکاء به ظرفیت و توانمندی در بخش‌های مختلف، کمبود‌ها را جبران و در جهت ایجاد اشتغال گام برداریم.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: سیاست‌های محوری ما در سال جاری، استقرار صنایع بر اساس ظرفیت و قابلیتی است که در مناطق مختلف شناسایی می‌شود.

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در این نشست در خصوص رفع برخی مشکلات موجود در شهرک‌های صنعتی ماکو و شوط قول مساعد داد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین