پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

اختصاص ۴۵ میلیارد ریال اعتبار برای تعمیر، تجهیز و بازسازی مدارس و خانه های بهداشت منطقه آزاد ماکو

مدیر غذا و داروی سازمان منطقه آزاد ماکو گفت : امسال برای تعمیر، تجهیز و بازسازی مدارس و خانه های بهداشت منطقه آزاد ماکواز محل در آمدهای سازمان مبلغ ۴۵ میلیارد ریال هزینه می شود.

دکتر اسلام یادگاری در جلسه هماهنگی تعمیر، تجهیز و بازسازی مدارس و خانه های بهداشت منطقه آزاد ماکو افزود: کارشناسان این مدیریت، به همراه کارشناسان آموزش و پرورش و شبکه بهداشت و درمان دربازدید میدانی مدت سه ماه نسبت به مطالعه و جمع بندی نواقصات و مشکلات این مدارس و خانه های بهداشت نمودند، که نیاز به تعمیر، بازسازی و تجهیز را دارند.

وی در ادامه با بیان اینکه دراین بازدید میدانی ۳۲۹  مدرسه و ۹۰ خانه بهداشت در منطقه مورد بررسی و مطالعه قرار گرفته است، افزود: از این تعداد 160مدرسه، 31 باب خانه بهداشت مربوط به شهرستان ماکو، 82مدرسه ، 30خانه بهداشت مربوط به شهرستان پلدشت و 87مدرسه و 29 خانه بهداشت در شهرستان شوط مورد مطالعه قرار گرفته است.

دکتر یادگاری ادامه داد: تمامی این اتفاقات  درگرو همدلی و همکاری خوب همکاران در حوزه های مختلف که در اجرای این طرح دخیل هستند، می باشد.

در این جلسه مدیران طرح برنامه، امور مالی و کارشناسان عمرانی نقطه نظرات خود را برای هر چه بهتر اجرایی شدن این طرح در سال‌جاری را بیان نمودند.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین