پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

تخصیص ۲۴ هزار یورو برای خرید دستگاه پیشرفته انژکتور دوال سی تی اسکن توسط سازمان منطقه آزاد ماکو

مدیرغذا و داروی سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: در پی خرید یک دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس به ارزش ۴۵۲ هزار دلار در سال گذشته برای بیمارستان فجر ماکو، یک دستگاه پیشرفته انژکتور دوال سی تی اسکن نیز به ارزش ۲۴ هزار یورو توسط سازمان منطقه آزاد ماکو خریداری شد.

دکتر اسلام یادگاری در گفت و گو با پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو افزود: این دستگاه سرنگ تزریق ماده حاجب ساخت ژاپن بوده و به منظور ارتقای خدمات تشخیصی و استفاده از تمامی ظرفیت های دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان فجر ماکو خریداری و اهدا شد.

وی با بیان اینکه با تکمیل و بهره برداری از دستگاه سی تی اسکن بیمارستان فجر ماکو و با نصب این دستگاه جدید دیگر نیازی به مراجعه شهروندان به شهرهای اطراف برای استفاده از تجهیزات مدرن نیست اظهار داشت: تا قبل از این شهروندان محترم منطقه برای برخورداری از اینگونه خدمات به مراکز درمانی شهرهای اطراف و مراکز استان ها مراجعه می کردند که خوشبختانه تجهیزات جدید پاسخگوی نیازدرمانی شهروندان عزیز می باشد.

وی با بیان اینکه با استفاده از دستگاه انژکتور دوال امکان انجام سی تی اسکن با کنتراست بالا برای بیماران فراهم می شود ادامه داد: انژکتور وسیله تزریق کننده ماده حاجب در رادیولوژی است که برای به دست آوردن تصاویر مناسب به کار می رود که در اکثر مراکز درمانی شهرهای بزرگ و بیمارستان های مجهز کشور از آن استفاده می گردد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین