پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

طرح توانمندسازی پرسنل مراکز فوریت های اجتماعی منطقه آزاد ماکو اجرا می شود

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: به منظور ارتقای سطح خدمات فوریت های اجتماعی اعم از خدمات تخصصی به موقع و در دسترس که به صورت شبانه روزی و رایگان در سطوح مداخله در بحران های فردی، خانوادگی و اجتماعی صورت می گیرد، طرح توانمندسازی پرسنل مراکز فوریت های اجتماعی در منطقه آزاد ماکو اجرا می شود.

مهدی خلف خانی در جلسه برنامه ریزی برای اجرای این طرح افزود: این برنامه در سطح مدیریت اجتماعی اجرایی می شود و هدف آن بررسی آسیب ها و مشکلات مربوط به این بخش و استفاده بهینه از ظرفیت های مراکز فرویت های اجتماعی واقع در منطقه می باشد که لازمه آن توانمندسازی پرسنل شاغل در این مجموعه ها می باشد.

وی ادامه داد: افراد شاغل در فوریت های اجتماعی دو نقش مهم را دارند، یک درمان افراد آسیب دیده و دو پیشگیری از بروز آسیب های جدید است.

خلف خانی اظهار داشت: با توجه به گستردگي آسيب هاي اجتماعي و بيماري هاي روانی در همه جوامع لازم است كه آگاهي هاي مردم نسبت به خدمات فوريت هاي اجتماعي نیز افزايش يابد.

وی با بیان اینکه در دهه هاي اخير شاهد افزايش چشمگير آسيب هاي اجتماعي بوديم افزود: هرچند كه مداخلات خوبي براي كنترل و كاهش اين آسيب هاي اجتماعي انجام شده است اما توانمندسازی افراد فعال در این حوزه بسیار ضروری به نظر می رسد.

معاون فرهنگی،‌اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو ادامه داد: ارائه خدمات و مداخلات به موقع و به هنگام روانشناس و مددکار،از مبدل شدن مشکلات اجتماعی به موارد حاد و دامنه دار و بزه های پیچیده و مجرمانه جلوگیری می کند و این در حالی است که علاوه بر توانمند بودن پرسنل این حوزه باید امکانات متناسب برای تحقق این امر نیز بروز و مجهز باشند.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین