پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

سرمایه گذاران در بخش تولید، جهادگران اقتصادی هستند

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان ماکو گفت: سرمایه گذاران و فعالین بخش تولید، جهادگران اقتصادی هستند.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو حجت الاسلام والمسلمین سید محمد هاشمی روز یکشنبه در آئین کلنگ زنی کارخانه بزرگ کاربید کلسیم ماکو گفت: این سرمایه گذاری در سال جهش تولید که در راستای توسعه اقتصادی و رفع مشکلات بیکاری مردم منطقه صورت می گیرد، لبیک به رهبری است.

وی جبهه امروز استکبار را جبهه اقتصادی دانست و افزود: دشمنان خدا از صدر اسلام تا کنون با امت اسلام در حال جنگ بوده و هستند و با شیوه های مختلف وارد جنگ شده اند و این بار نیز در جبهه اقتصادی باید مقابل دشمنان مقاومت کرد.

حجت الاسلام هاشمی اظهار داشت:‌همه مسئولین دست تولیدکننده را بگیرند و باید مشکلات سرراه جهادگران اقتصادی رفع شود.

وی با تأکید بر اینکه جلسات موانع تولید باید عملیاتی شده و مشکلات فعالین اقتصادی منطقه احصاء شود افزود: حمایت و پشتیبانی از سرمایه گذاران حائز اهمیت است و به فرموده رهبری بایستی امروز در عرصه اقتصادی مجدانه تلاش و نیز به کارگران توجه شود.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام جباری امام جمعه شهرستان شوط نیز با تقدیر از اقدام سرمایه گذاری در منطقه آزاد ماکو ، تنها راه برون رفت از مشکلات کشور و عرصه های ملی و بین الملل را سرمایه گذاری دانست.

شایان ذکر است : عملیات اجرایی احداث اولین كارخانه تولید کاربید كلسیم منطقه آزاد ماکو با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، نماینده مردم ماکو،‌شوط، پلدشت و چالدران در مجلس، ائمه جمعه شهرستان های ماکو و شوط و جمعی از مسئولین با رعایت پروتکل های بهداشتی امروز کلنگ زنی شد. مجموعه تولیدی کاربید کلسیم با اعتباری بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد ریال در فاز اول، توسط بخش خصوصی شرکت طلوع آریا آفاق احداث و زمینه استحصال کاربید كلسیم به ظرفیت ۱۸ هزار تُن در سال را فراهم خواهد آورد.

 

 

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین