پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

پیام دکتر عبدالرحیمی بمناسبت شهادت اولین شهید مدافع سلامت منطقه آزاد ماکو

انالله و انا الیه راجعون
خبر ناگوار شهادت مسئول فوریت های پزشکی بیمارستان پلدشت، شهید حجت ولی نژاد پس از ماهها تلاش و مجاهدت در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا و دفاع از سلامت همشهریان خود، به جمع شهدای مدافع سلامت پیوست، موجب تاثر و تالم حقير و همه اقشار مختلف مردم منطقه آزاد ماکو، همکاران و مجموعه خدوم کادر درمان منطقه گردید.

اینجانب، فقدان این عزيز جهادگر عرصه‌ی بهداشت، درمان و سلامت را به خانواده‌ی ارجمند و همکاران آن شهید عزیز در جامعه سلامت و بهداشت شهرستان پلدشت و همه‌ی مردم قدرشناس منطقه آزاد ماکو تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوندسبحان برای آن عزیز فقید علو درجات و برای همه‌ی بازماندگان داغدار صبر و شكيبايي مسئلت دارم.

بي ترديد امروز همه ما مسئول حفاظت از جان و سلامت هم منطقه اي هاي عزيزمان هستيم. رعايت توصيه ها و پروتكل هاي بهداشتي بيش از پيش تكليف، انساني، اخلاقي و شرعي پيش روي همه ماست. براي سلامت فرزندان، خانواده ها و دوستان و عزيزانمان و پيشگيري از داغدار شدن خانواده هاي بيشتر و فرصت بخشي به مجاهدان خط مقدم دفاع از سلامت جامعه براي تلاش مضاعف ناگزيريم بسيار مراقب باشيم و اجازه ندهيم خودخواهي هاي از سر غفلت و ناآگاهي بر آلام و سختي هاي زندگي و جامعه بيافزايد.

از همه شما ميخواهم و استدعا دارم براي سلامتي خودو عزيزانتان دستورهاي ستادهاي كرونا را بيش از پيش رعايت كنيد.

محمدرضا عبدالرحیمی
رئيس هيات مديره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین