پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو به مناسبت هفته گرامیداشت تشکیل شورا‌های آموزش و پرورش

“بهترین و برجسته ترین فکرها باید بنشینند و برای آموزش و پرورش طراحی کنند.” مقام معظم رهبری

آموزش و پرورش، مهم ترین نهاد رسمی اجتماعی و کانون اصلی دانایی و توانایی جامعه می باشد که با تربيت و پرورش افراد آگاه، شهروندان مومن و مسئولیت پذیر، از نقش بنیادین در توسعه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی و انسجام ملی در مسیر پیشرفت کشور برخوردار است.
دراین فرایند است که توجه به نظام آموزش و پرورش را باید وظیفه‌ای همگانی برای همه ارکان حکمرانی بدانیم و با همتی مضاعف و تلاش های تدبیرپایه، برای تعالی روزافزون آن در گام دوم انقلاب بکوشیم.
سازمان منطقه آزاد ماکو در راستای اهداف متعالی نظام آموزش و پرورش اهتمام ویژه در رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری آموزش و پرورش های سه گانه ماکو،شوط و پلدشت گام های مهمی را برداشته است و می کوشد تا با برنامه ریزی برای برچیدن مدارس کانکسی و فرسوده با فراهم نمودن محیطی مناسب و استاندارد قدم های محکمی در توسعه آموزش و پرورش منطقه بردارد.

اینجانب ضمن عرض خدا قوت به جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان عزیز منطقه بویژه در این ایام کرونایی، فرا رسیدن هفته گرامی داشت تشکیل شورا‌های آموزش و پرورش (۲۴ لغایت ۳۰ دیماه) را به تمامی اعضای محترم شورا‌های آموزش و پرورش، فرهنگیان گرامی، دانش آموزان عزیز و خانواده‌های محترم ایشان و خیرین مدرسه ساز منطقه آزاد ماکو تبریک و تهنیت می‌گویم.

این هفته فرصت مناسبی برای جلب توجه افکار عمومی برای گسترش و جذب مشارکت همگانی در تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت جامعه اسلامی و سند تحول آموزش و پرورش است،

امید است با بهره گیری از توان و قابلیت اعضای محترم شورای آموزش و پرورش و بهره گیری از ظرفیت سازمان های دولتی و غیر دولتی و مردم نهاد، شاهد تصمیم سازی و اتخاذ سیاست های اجرایی متناسب با نیازهای منطقه و شکوفایی مستمر آن باشیم.

محمدرضا عبدالرحیمی
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو و رئیس شورای آموزش و پرورش منطقه

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین