پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

خرید سه دستگاه آنالایزر هماتولوژی تمام اتوماتیک برای مراکز بهداشتی و درمانی منطقه آزاد ماکو

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: در راستای تداوم تکمیل زیرساخت‌های نظام سلامت منطقه،  از محل درآمدهای سازمان منطقه آزاد ماکو سه دستگاه دستگاه آنالایزر هماتولوژی تمام اتوماتیک به قیمت ۱۰ میلیارد ریال برای مراکز بهداشتی و درمانی منطقه آزاد ماکو خریداری شد.

محمدرضا عبدالرحیمی در گفت و گو با پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو افزود: در راستای تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی و ارتقاء خدمات آزمایشگاهی و تشخیصی منطقه، با توجه به اعلام نیاز مدیریت شبکه های بهداشت و درمان منطقه سه دستگاه سل کانتر آنالایزر هماتولوژی پیشرفته تمام اتوماتیک بیست پارامتری مدل XP-300 ساخت کمپانی SYSMEX کشور ژاپن، به ارزش کل ۱۰ میلیارد ریال برای آزمایشگاه های تشخیص طبی مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان ماکو، شوط و پلدشت (یک دستگاه برای هر شهرستان) خریداری و تحویل نمایندگان محترم شبکه بهداشت و درمان گردید.

وی با بیان اینکه این دستگاه در سنجش شاخص های سلامت افراد از جمله طبیعی بودن تعداد و ابعاد سلول های خونی کاربرد دارد، ادامه داد: بررسی سلول های خونی می تواند عامل مهمی در تشخیص بیماری ها باشد. به طور کلی دستگاه های سل کانتر یکی از پرکاربردترین و اصلی ترین تجهیزات آزمایشگاهی است.

عبدالرحیمی تصریح کرد: استفاده از این آنالایزرهای هماتولوژی مزایایی چون افزایش دقت و سرعت کار، افزایش صحت نتایج، کاهش خطاهای کاربری و کاهش هزینه ها را در پی دارد. كاربري آسان و راحت دستگاه نياز به فعاليت و صرف وقت اپراتور را به مرز صفر رسانده است .

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو اظهار داشت: ارتقای شاخص سلامت و رساندن بخش درمان منطقه به سطح استاندارد از اولویت های سازمان منطقه آزاد ماکو است و در یک سال اخیر این سازمان از هیچ کوششی برای تجهیز و بهبود خدمات و مراکز درمانی دریغ نکرده است.

شایان ذکر است: آنالایزر هماتولوژی تمام اتوماتیک بیست پارامتری جهت شمارش، اندازه گیری و تعیین دقیق پارامترهای مختلف خون می باشد:

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین