پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

پویش مردمی حمایت از زنان زندانی و دربند در آذربایجان غربی کلید خورد

مدیر کل دفتر امور خانواده و بانوان استانداری آذربایجان غربی گفت: پویش مردمی حمایت از زنان سرپرست خانوار و زنانی که به دلایل مالی و جرائم غیرعمد در زندان بسر می برند و مادران دربند که فرزندان از نعمت حضور مادر در خانواده بی بهره اند با هدف جلب مشارکت مردمی و کمک خیرین در آذربایجان غربی کلید خورد.

پریسا علیلو در گفت و گو با پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو افزود: پویش حمایت از زندان زندانی و دربند با شعار ” مادرم به خانه بر می گردد ” همزمان با میلاد حضرت فاطمه الزهرا (س) و تقارن آن با دهه مبارک فجر در استان آغاز شده که امید است با بهره‌گیری از ظرفیت خیران و حمایت مردمی امکان آزادی زنان زندانی جرائم غیر عمد که توانایی مالی پرداخت دیه را ندارند، فراهم شود.

وی اظهار داشت: این پویش توسط سازمان بسیج جامعه زنان سپاه شهدا استان با همکاری و مشارکت دفتر امور خانواده و بانوان استانداری  در استان آغاز شده است.

مدیر کل دفتر زنان و خانواده استانداری. بیان داشت: شماره کارت بانک های ۶۲۷۳۸۱۱۰۹۷۴۰۲۷۱۰ به نام سرکار خانم رقیه جهانبخش مسئول اجرایی پویش نزد بانک سپه (انصار سابق) آماده دریافت هدایای نقدی از سوی مردم و خیران است.

 

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین